Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under mars 2008

Av Lillis - 19 mars 2008 18:42

 Började dagen med en promenad.Sedan har jag varit hundvakt,jag är så nervös för morgon dagen då han ska till Strömsholm,han har fel ben ställning på framtassarna, får se om det går att göra något. Man kan ju alltid hoppas för Marias skull. Nog talat om detta

          Önskar er en trevlig kväll

        Kram Lillis

Av Lillis - 18 mars 2008 14:53

Även i dag är det snö blandat regn som kommer ner,det är inte kul.Har varit och tränat första gången efter förkylningen och det var tungt och jobbigt. Var även ner en stund på stan och kollade i affärerna,det finns så mycket snyggt. Ha det gott

       Kram Lillis

Av Lillis - 17 mars 2008 17:24

 Nu är jag tillbaka igen,här i stan har det varit snö blandat regn hela dagen.Behövde inte vara hundvakt i dag så jag har fått lite annat gjort,har varit och handlat inför påsken,och så har jag städat. Nu ska jag bara ta det lugnt i kväll.Önskar er alla en bra kväll

          Kram Lillis

Av Lillis - 13 mars 2008 13:13

 Halsont och feber känner mig väldigt risig.Kommer igen  när jag känner mig piggare. Må så gott

                 Kram Lillis

Av Lillis - 12 mars 2008 19:58

Oj,oj vilken träningsverka jag har i låren sen i går. Så det var bara och sätta på sig gympa skorna och ut och gå på förmiddan innan jag gick till lilla Leonidas och var hundvakt.Här i stan har det regnat på eftermiddan.Önskar er en bra kväll.

       Kram Lillis

Av Lillis - 11 mars 2008 20:04

 I dag har det varit träning på Natilus som gällt,har fått nytt pogram att följa,så nu får vi se hur det blir med träningsvärk i morgon. Har sedan varit med goda vänner på After Work och tagit ett glas vin så nu känner man sig ganska spak.Önskar alla en trevlig kväll

              Kram Lillis

Av Lillis - 10 mars 2008 07:17

                                     God Morgon!

I dag är det paraply och gummistövlar som gäller. Det är tur att man har något att göra som pensionär.Måndag, Onsdag och varannan Söndagarbetar mitt barnbarn Maria som frisör,så då är det hund vakt som gäller.Senare i kväll ska jag hjälpa hennes bror Peter att packa upp lite saker,han har nyss bytt lägenhet, så nu bor han i närheten av mig. Jag önskar er en bra dag och kväll

 Kram

Av Lillis - 8 mars 2008 11:32






Genom att adoptera denna droppe och placera den på din hemsida/blogg, så visar du sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i sin ensamhet

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards