Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juni 2008

Av Lillis - 8 juni 2008 16:47

 Fortsatt värme. I går åkte Liselotte hem igen, det blir ju lite tomt så nu är det bara Snuttan och jag igen.

I går kväll var jag bjuden  till goda vänner, vi grillade  och hade det kul och mysigt.

I dag har det blåst mycket och det är skönt när det fläktar. Var ner på stan en stund och fick tag på en blus

 Sedan har jag bara slappat och haft det skönt

Ha en bra kväll

Kram

Av Lillis - 6 juni 2008 08:17

  Nu är jag hemma igen efter en bra resa till Åland, dans god mat och gott att dricka vad kan man mer begära. I går när vi åkte hem så satt vi på däck och solade helt underbart.

 I dag  kommer Liselotte hem från Motala och det blir så roligt, även fast hon åker hem i morgon så är det roligt att få pyssla om henne.

Önskar er alla en bra dag

Kram

Av Lillis - 3 juni 2008 19:19

 Lika varmt i dag och det ska vara så hela veckan

I morgon ska jag och en väninna åka med Birka Paradise till Åland och det ska bli kul, äta gott och dricka gott det är mysigt

Snuttan och jag önskar er en bra kväll

Vi hörs på torsdag

Av Lillis - 2 juni 2008 20:04

 Ännu en varm dag med strålande sol, och det är ju tur att

 det har fläktat lite annars vore det för gräsligt.

 I dag har jag varit hos Maria så nu har hon fixat till håret på mig, så nu trivs jag med mig själv igen och det känns himla skönt.

  Önksar er en bra kväll

Kram

Av Lillis - 1 juni 2008 19:06

 Idag är det verkligen varm det är pust och stön hela tiden

 orkar nästan inte göra någonting.

 Jag tog iallafall cykeln och cyklade ut till Vilsta till min dotteroch hennes sambos husvagn, försökte att sitta lite i solen men man orkar inte.

Nu har jag gnällt färdigt för den här gången

Ha det gott

Kram

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards