Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 29 juli 2008

Gnäll och åter gnäll

Av Lillis - 29 juli 2008 15:03

 Ännu en varm dag,nu börjar denna värme att bli för mycket,man orkar inte med det här, Snuttan ligger framför fläkten och flämtar och fiskarna kokar väl snart i akvariet, har blivit tvungen att ta bort locket så dom får luft så nu är det bara att hoppas att Snuttan kan hålla tassarna i styr.

  Nu har jag gnällt färdigt

Nu har jag äntligen skapat en ny omröstning,bättre sen en aldrig.

Resultatet av den förra.

Vad vi tyckte bäst om

Kräftor 50%

Surströmming 8,3%

 Räkor 33,3%

inget av det där 8,3%

 Jag önskar er alla en trevlig dag

 
 
vivan

vivan

29 juli 2008 17:08

Haloj! tassar runt i bloggvärlden och fann dig!
Kul blogg! Du som jag jobbar med gamla och sjuka...ett värdefullt jobb...kramiz:)

http://vwellermo.blogg.se

 
Cina

Cina

29 juli 2008 17:58

Ja nu är det så det räcker o blir över för mig i denna värme. Men här ser det just nu ut som om det kan komma en skur eller två...=))

Hoppas Snuttan låter bli fiskarna...

Ha en fin kväll med "allsång på skansen" tycker att det har spårat ur synd nog!!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

29 juli 2008 20:38

Hahahaha, det är ju likadan omröstning som på Gertys blogg :-)

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

29 juli 2008 22:31

Oj, nu påminde du mig om att jag måste byta omröstning på min blogg.
Ha det gott i värmen

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards