Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juli 2008

Av Lillis - 11 juli 2008 14:29

  Vädret är väl så där, en så länge har det inte regnat men det hänger i luften. Har städat inför helgen så jag känner mig ganska nöjd, varit och handlat så magen får sitt nu i helgen.Jag har haft en väninna här så jag har färgat håret på henne.

 Imorgon ska jag arbeta 7-12 så får vi se hur det blir.

Nu önskar Snuttan och jag er alla en trevlig fredag

Kram

Av Lillis - 9 juli 2008 17:14

 I dag har vi haft strålande sol hela dagen,man blir så glad när det är vackert.

 Jag och en väninna har varit ute och ätit lunch på ett ställe som heter Papas Tapas mycket god mat har dom att bjuda på,och så kunde vi sitta ute i det vackra vädret.

Ha en bra kväll

Av Lillis - 8 juli 2008 17:21

 Uppehåll och regn i en salig blandning hela förmiddan, på eftermiddan sken det upp och blev fint väder. Har varit hos Carina och klippt mig och det behövdes verkligen, så nu känner jag mig som en ny kvinna.

 I kväll är det Allsång på Skansen som gäller såg i tidningen att det är många bra artister med, så nu vet ni vad jag ska göra i kväll

Ha en bra kväll

Av Lillis - 7 juli 2008 15:26

 I dag är det regntunga skyar över Eskilstuna,har regnat sen i morse. Var tvungen att trotsa vädret och gå ut och handlat, hade helst av allt velat varit inomhus.

Har sprungit upp och ner tilltvättstugan i omgångar.

Ha det gott alla bloggisar

Kram

Av Lillis - 6 juli 2008 16:02

  Är hemma igen efter en trevlig och mysig helg hos Karin och Åhge, mycket god mat som Karin gjort i ordning och mycket gott att dricka. Känner mig ganska trött och sliten,men det ska man väl göra när man varit på fest.

 Vi hörs i morgon

Kram

Av Lillis - 4 juli 2008 17:33

 I dag har det varit så hett,tror att jag fått värmeslag kan inte tänka klart men man ska väl inte klaga. Trots värmen så var jag tvungen att städa det måste man ju göra ibland. I morgon ska jag åka till Karin och Åhge det ska bli så roligt att träffa dom igen.

Jag återkommer till bloggen på söndag när jag kommer hem

Önskar er alla en trevlig helg

Kram

Av Lillis - 2 juli 2008 14:31

 Har träningsvärk i både armar och ben men ändå känns det skönt att komma igång igen. Nog talat om detta.

I dag har inte Snuttan och jag varit vänner på hela förmiddan, kom 04,15 och väckte mig,när jag försökte sommna om så kom hon och la sig på mage och bökade till slut blev jag så arg då gick jag upp. En liten fråga är det någon som vill köpa henne för 75 öre. Gick och la mig när jag ätit lunch var helt slut efter morgonens övningar. Så när jag hade sovit på saken 1tim så vill jag nog behålla henne trots allt.

Svar till Rut jag går på gym tisdagar och torsdagar

Önskar er alla en bra eftermiddag och kväll


Av Lillis - 1 juli 2008 18:23

  Har börjat att tränat igen efter 3 veckors uppehåll. Natilus har varit stängt,så idag kändes det i hela kroppen att man inte tränat på ett tag, så i morgon kan jag väl inte röra mig.Fram till lunch har det varit toppenväder sen har det varit mulet.Har haft en väninna på fika på eftermiddan och det var trevligt och mysigt. Tack för pratstunden Karin

     Ha en bra kväll

Kram

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards