Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Söndag

Av Lillis - 21 september 2008 15:47

 I morse när jag vaknade var den sån dimma så man såg inte ut. Sedan har det varit en toppen fin dag

 Carina ringde och frågadeom jag inte kunde följa med henne till Tuna Park och titta på kläder, och vad gör man inte för sina barn, det är klart att man ställer upp. Var även in på Hemtex och köpte handdukar det går ju alltid åt. Sedan åkte vi hem till mig och fikade.

 I morgon börjar jag mitt vik på 50% arbetar 7-14 sedan arbetar jag inte förrän 1/10 bra va? Har fått ett mycket bra schema som jag är nöjd med.

Önskar er alla en bra eftermiddag och kväll

 
 
Cina

Cina

21 september 2008 18:20

Vi hade oxå tänkt att åka dit idag men det vart inte så. Hade vart roligt om vi hade sprungit på varandra där...=))

Kramen

http://www.heavenladyn.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

21 september 2008 19:17

Trevligt med en liten shoppingrunda ibland. Hemtex handlar jag ganska ofta hos.
Hoppas du ska trivas under ditt vik.
ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

21 september 2008 20:59

Är du säker på att det var dimma du såg på morgonen ? fnissss, det var inte huvudet som var i en svacka efter gårkvällens partaj ? :-) hoppas du har haft lika varmt och fint väder som mig. Trodde inte det skulle bli mera linne och kortbyxor mera i höst, men se det blev det !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

21 september 2008 21:13

Lycka till med jobbet i morgon...kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

22 september 2008 10:22

Hoppas vicket ska bli bra !

http://wanilla.bloggagratis.se

 
agge

agge

22 september 2008 16:00

vad kul att shoppa . det är bland det bästa jag vet.
Lycka till på jobbet och hoppas att allt går bra.
kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards