Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under september 2008

Av Lillis - 20 september 2008 16:05

 Har inte hänt något särskilt i dag, var ute och tog en promenad på förmiddan.

 Nu sak jag snart hem och gratulera min väninna Rita som fyller 59år, och vi blir ju några stycken och det blir roligt.

Önskar er alla en bra och mysig lördag kväll

Av Lillis - 19 september 2008 15:27

  En mycket vacker förmiddag med strålande sol. På efrermiddan kom det en regnskur.

 Hade bestämt träff med min vännina Siv på stan så vi sprang runt i affärer och kollade på massa saker. Sedan gick vi och åt lunch så nu slipper jag tänka på att göra i ordning något,och i bland är det skönt och roligt att få lyxa till sig. Nu ska jag sätta på mig mysbyxorna och ha en lugn och skön fredags kväll

 Jag önskar er desamma

Av Lillis - 18 september 2008 15:20

 I dag är det bloggtorka här i Eskilstuna,

  Men jag vill i alla fall önska er en trevlig torsdag

  Vi hörs i morgon

Av Lillis - 17 september 2008 15:27

 Har varit en grå kall dag. I dag har köksfönstret blivit rent och fått rena gardiner. Nu är det värsta kvar och det är fönstret i vardagsrummet det är så stort,men det får jag ta en annan dag när andan faller på.

Även mina små fiskar har fått rent i sitt Akvarium. Har även varit ute och gått en sväng kan inte sitta inne en hel dag utan jag måste få lite luft.

Ha det gott i stugorna

Av Lillis - 16 september 2008 14:09

 I dag är det  tisdag och träningsdag på Natilus, känner mig nöjd med mig själv när jag kommer därifrån.

 Har även putsat sovrumsfönstret och bytt gardiner. Jag får ta ett fönster i taget för putsa fönster är bland det värsta jag vet , men det är ett nödvändigt ont och måste ju göras. Nu ska jag gå över en sväng till  mitt barnbarn Peter och mata hans fiskar för han är på jobb i Spanien.

Önskar er alla en bra dag och kväll

Av Lillis - 15 september 2008 20:17

Jag har fått en utmaning av Cina


5 saker i min frys:

Köttfärs, Fläskfile,Pommes, Yteerfile, Is


5 saker i min garderob:

Jeans, Jumprar, Toppar, Kjolar o Långbyxor


5 saker i mitt badrumsskåp:

Parfym, Schampoo, Spray, Deo, Tandborste


5 personer jag utmanar vidare:

Corina, Gerty, Marianne, Monica, Sigge

Av Lillis - 15 september 2008 19:23

Vad är sämst med sommaren?

Getingar    33.3 %

Fästingar    33.3 %

Orm    13.3 %

Mygg    0 %

Inget av det där    20 %

Totalt har 15 personer röstat.
Omröstningen startade 2008-07-29 08:38

Av Lillis - 15 september 2008 15:38

  Varit hos tandhygienisten på förmiddan och fy vad obehagligt och vad ont det gör när dom mäter tandfickorna och dyrt är det oxå, men det är klart man får ju inget gratis.

Sen har jag rensat balkongen från vissna blommor, plockat ner parasoll och grill i källaren, så lite nytta har jag gjort

i alla fall så nu är min dag räddad.

Ha en fin måndag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards