Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under september 2008

Av Lillis - 14 september 2008 16:28

   En vacker höstdag med sol,var ute på förmiddan  i det fina vädret och tog en långpromenad. På eftermiddan kom

 Carina min dotter hit,så då åkte vi till Sundbyholm och gick där ett tag, så vackert men så öde, på sommaren är det en badplats så har vi ju Sundbyholms slott som ligger där i vanlig ordning så glömda jag kameran. Sedan fortsatte vi hem till mig, satt och pratade och fikade.

 I kväll får man titta på Ensam mamma söker

Ha det gott i stugorna

Av Lillis - 13 september 2008 15:43

           En kall och grå lördag. Har varit och arbetat mellan 7-12. dom ringde sent i går kväll och fick inte tag på någon och då ställer man upp, jag vet hur sårbart det är när någon fattas på morgonen.

  Träffade Rita på stan när jag arbetat klart så vi gick en sväng och tittade i affärer och sedan var vi och fika.

 I kväll är det bara att ta det lugnt och njuta av lördagkvällen

 En bra kväll önskar jag er alla

Av Lillis - 12 september 2008 08:53

I går kväll var vi 10 stycken från jobbet som åkte med räkbåten från Torshälla hamn kl:19 och var tillbaka till kl:22, man fick äta hur mycket räkor som helst, det var bra stämmning på båten. det var även en trubadur som spelad och sjöng. Det var mycket trevligt. Ha en fin dag!


Av Lillis - 11 september 2008 19:00

Tusen Tack Cina för denna BloggAward.






Här kommer reglerna, som är på engelska:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve no






Jag säger som Cina , att jag inte kan välja ut några stycken. Jag tycker att ni mina vänner är precis lika bra. Så varsågoda att ta med er denna BloggAward och sätt den på er sida....

Av Lillis - 11 september 2008 13:43

 I dag bjuder jag på en historia

              "Brevlådan"

En man var ute i sin trädgård och klippte gräsmattan när hans attraktiva blonda kvinnliga granne kommer ut ur sitt hus,springer fram till sin brevlåda, öppnar den, men slänger igen brevlådelocket nästan direkt och springer så tomhänt och ilsken in i huset igen. Efter en stund upprepar det hela sig igen. Hon kommer ut ur huset, springer fram till brevlådan, öppnar den, slänger igen locket och springer in i huset igen  lika tomhänt och förbannad som förut.

 När mannen klippt klart gräsmattan, kommer hon ut ytterligare en gång och denna gång drämmer hon igen brevlådelocket så hårt att det lossnar. Nu måste mannen  fråga vad hon egentligen gör, så han frågar lite försynt innan hon når ytterdörren:- Ursäkta, är det något fel?

Blondinen svarar upprört:- Om det är något fel? klart det är något fel: Min jäkla dator därinne säger hela tiden:

YOU GOT MAIL

Av Lillis - 10 september 2008 17:11


Har varit ute och gått i 40 min,det har varit kallt fast luften har varit skön. Fram på dan tog jag bussen ut till Tuna Park och gick och tittade i alla affärer som finns där,jag handlade inte något men jag drack kaffe och tog en bulle,och träffade gammla bekanta som det var roligt att prata med. I kväll ska jag gå hem till en vännina en stund

 Ha det bra

Av Lillis - 8 september 2008 17:07

 Regn så långt ögat kan se,och kallt är det oxå. I dag har jag sprungit upp och ner i tvättstugan,ända roliga man kan göra en sån här dag. Jag tycker om att vara ute och gå men det är inte roligt när man blir plaskvåt även fast man har ordentligt på sig

 I kväll ska jag titta på Kristallen, det kan vara spännande och se vilka som får pris

Nu önskar jag er en bra kväll

Av Lillis - 7 september 2008 16:45

 I dag är det söndag och då är det vilodag har bara tagit det lugnt hela dagen och det känns så skönt att få vara lat.

  Var över en stund och hälsade på mitt barnbarn Peter, vi bor ganska nära varandra. På förmiddan regnade det här men nu håller det uppe.

I går när jag var på marknaden så handlade jag ingenting.

Nu i kväll ska jag titta på Ensam mamma söker det kan vara ganska roligt

Önskar er alla en bra kväll

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards