Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

Ruskväder

Av Lillis - 31 oktober 2008 17:02

 Snöblandat regn och det blåser av bara sjutton.Tvättade på förmiddagen ,behöver lite rena kläder.

Så har jag varit till tandläkaren igen.Titanskruvarna i överkäken har tagit mycket stryk av infektionen dom tror att jag har haft infektion minst 1 år. Så när jag ska opereras vet dom väl inte riktigt hur skruvarna sitter i käkbenet och vad dom ska göra. Nu har dom ialla fall skruvat till så det är inte rörligt längre och att jag kan äta ordentligt igen och det känns skönt

Nu i morgon arbetar jag 7-16 och på söndag12-20,30

Önskar er alla en bra kväll


 
 
agge

agge

31 oktober 2008 17:34

Happy Halloween!
Jobbar också i helgen

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

31 oktober 2008 21:46

Skönt att du kan äta igen!

ha en trevlog helg på jobbet!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Maysan

Maysan

1 november 2008 11:47

Det låter ju skönt att det har hjälpt dig. Önskar dig en trevlig helg. Kram

http://maysan.bloggagratis.se

 
ruth

ruth

1 november 2008 13:21

Skit med tandsingar när det krånglar, har haft tandlossning på flera gaddar i min munn i några år, ännu sitter dom. borstar flera gånger varje dag och på kvällen även med mellanborstar. Bara att kämpa på.
Ha en fin Allhelgonadag !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

1 november 2008 14:02

Det gör riktigt ont i mig själv när du beskriver dina besvär, aja aj. Jag hoppas att du ska slippa eländet snart.
Ha en skön helg

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

1 november 2008 16:38

Bra att dom har hjälpt dig, tur att du kan äta igen

http://Prilyckans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards