Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under november 2008

Av Lillis - 19 november 2008 13:15

 Som ni ser så har jag skaffat garn till en halsduk, på fredag får dom in flera färger att välja på så då får jag gå ner och titta.Om inte jag vill ha halsduken så får Carina eller Liselotte ta den. Försökte sticka några varv med det är inte lätt med Snuttan som vill leka med garnet. I morgon är ni välkommna till Eskilstuna på syjunta

Vädret är ganska bra än så länge det har varken regnat eller blåst
Ha det bra i stugorna

Av Lillis - 18 november 2008 12:19

 I dag är det rusk väder blåser och regnar av bara sjutton det är så trist. Var nere på stan och försökte få tag i något snyggt garn men det var ganska urplockat så jag får gå ner på fredag dom skulle få hem flera färger.Har fått sån lust att börja sticka igen,när jag hör alla andra som stickar. Var även och klippte mig ,får ta tider när Carina inte har något inbokat men det går ju bra eftersom jag är hemma på dagarna.

Nu ska ni alla ha en bra dag och kväll

Av Lillis - 17 november 2008 14:51

 En strålande vacker dag solen skiner från en klar blå himmel,men det är kallt.Har varit  ut en långpromenad i det fina vädret. Har oxå städat i mitt krypin, så nu får vi hoppas att det är skapligt några dagar.

Ha en bra eftermiddag och kväll

Av Lillis - 16 november 2008 16:05

 En lugn och skön söndag , för en stund så snöade det men det försvann lika fort som det kom. Annars så har det inte hänt så värst mycket

 Min dotter Carina kom över en stund och hälsade på

I kväll får vi titta på Ensam mamma söker

Ha en bra kväll

Av Lillis - 15 november 2008 14:38

  En vacker lördag i Esklistuna solen skiner och den har ju lyst med sin frånvaro ett bra tag.

Kvällen i går var trevlig och mysig, jag åt två små rätter

Vitlöksmarinerade tigerräkor med aioli,kanon gott. Den andra rätten var 2små grillspett med klyftpotatis, grönsaker och aioli oxå den rätten var kanon,sedan gick vi hem till Rita och drack kaffe.Eftersom jag inte törs gå hem så var det bara att beställa taxi,vill inte utmana ödet.

I kväll blir det att titta på Stjärnor på is.

Ha en bra lördag

Av Lillis - 14 november 2008 14:09

 Först vill jag tacka för er omtanke av min rygg, den blir bättre för varje dag,och det gick bra att arbeta i går.

I dag har regnet bara vräkt ner,nu är jag trött på allt regnande

   I kväll ska min väninna Rita och jag till Papas Tapas och äta,vi har bestämt att vi ska unna oss att gå ut och äta en gång i månaden,maten där är kanon god.Dom har ju små rätter plus vanlig storlek på rätterna, men äter man små rätter så kan man ju pröva olika maträtter,och till det så delar vi på en flaska rött.Berättar i morgon vad jag åt.

 Ha en bra fredag

Av Lillis - 13 november 2008 11:29

  Var ute i regnvädret på förmiddagen och köpte en Amaryllis åt mig, tycker dom är så fina.

I dag arbetar jag 15,30-20,30 hade det inte varit sista dagen på viket så hade jag stannat hemma för ryggen är inte riktigt bra än, men det är ju inte så många timmar som jag jobbar så det löser sig nog

 Ha en bra dag och kväll

Av Lillis - 12 november 2008 14:55

  Regn,mörkt och grått, nu får det gärna komma lite snö då blir det så ljust och fint och jag tror att man mår bättre när man får lite ljus.

Tidigt i morse så blev jag så sugen på pepparotskött,så snart affären öppnade så var det bara att gå ut och handla i regnet. Men så gott det blev,så det var värt att gå  ut  i detta ruskväder.

Idag har även firrarna fått rent i sitt akvarium och det behövdes verkligen. Nu blir det bara att vänta på att

Bonde söker fru ska börja

Ha det bra ute i stugorna

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards