Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under november 2008

Av Lillis - 11 november 2008 15:28

   Ny omröstning, glöm inte att rösta.

Vädret grått, trist och mörkt regnet hänger i luften. I dag har träningen fått varit måste först och främst tänka på ryggen, men Natilus finns ju kvar till senare när allt känns bättre.På förmiddan gick jag hem till mitt barnbarn Maria så hon och jag har varit tillsammans i flera timmar,det är så roligt.

Ha en bra kväll

Av Lillis - 11 november 2008 08:12

 Ny omröstning

   Den förra blev resultatet så här. 24 personer hade röstat.

När går du i säng på vardagarna

Mellan 21-22. 12,5%

Mellan 22-23. 37.5%

Mellan 23-00.12,5%

Eller senare 37,5%

Av Lillis - 10 november 2008 15:00

  I dag har vi inget skönt väder, blåser som bara den och regnar småspik.

Har inte gjort många knop idag, har ont i  ryggen men det går väl över får man hoppas.Var ute och handlade lite mat åt mig,sedan har jag bara tagit hand Snuttan och mig själv.

Nu har jag bara tordagen kvar att arbeta för den här gången om det går för ryggen,det får vi se

 Ta hand om er

Av Lillis - 9 november 2008 12:27

 Ska snart börja på göra mig i ordning, arbetar 15,30 till

20,30.

Jag vill önska er alla en bra söndag, vi hörs i morgon

Av Lillis - 8 november 2008 15:31

 Nu har jag gjort mitt arbetspass för idag,kom hem kl 13 gick och la mig ,sov i 2timmar skönt som snus.

Vaknade nämligen kl:3 i morse av att mina grannar som bor under mig kom hem,och sen var det party för hela slanten, då blir man arg när man vet att man har en tid och passa, att man måste vara skärpt på jobbet

Nu önskar jag er alla en bra lördag kväll


Av Lillis - 7 november 2008 18:07

 I dag har jag arbetat och det var kul att komma in och träffa alla. I dag har det inte varit så kallt

 Jag måste få säga GRATTIS till min yngsta dotter Liselotte som har förlovat sig i dag.

I morgon arbetar jag 7-12

 Nu önskar jag er alla en bra fredag kväll. Vi hörs i morgon igen


Av Lillis - 6 november 2008 17:13

 Även i dag på morgonen var det dimmigt och kallt.

 Fick ett ryck och gick ner till Natilus på morgonen, men fy vad halt det var, man fick gå och spänna sig hela tiden för att inte ligga på backen. Har städat och grejat lite här hemma.

Nu ska jag arbeta i 3 dagar, i morgon arbetar jag 7-14 och det är en bra tid,tycker om att börja tidigt på morgonen eftersom jag är morgonpigg.

Önskar er alla en bra kväll


Av Lillis - 5 november 2008 15:16

 På förmiddagen var det London dimma över E-tuna sedan lättade det runt lunch,och det blev en fin höstdag med solsken. Gick ner en sväng på stan och fick tag på 2 st jättefina lampetter,gick hem för att sätta upp dom och spiken bara viker sig, förmodligen så ska dom borras upp så jag får väl fråga Peter  när han kommer från Norge om han kan hjälpa sin mormor.Blev så sur på detta så jag tog på mig kläder och gick ut en långpromenad.så nu känns allt bra igen. I kväll är det Bonde söker fru som gäller

Ha en bra kväll

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards