Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2008

Av Lillis - 27 december 2008 12:49

Idag har jag städat ut julen här på min blogg. Och jag har lånat bakgrund från min vän RUTH. Tack Ruth för att du delar med dig.

CINA har gjort ett nytt blogghuvud till mig och det tackar jag för.

Har även lagt ut en ny omröstning som jag hoppas att många skall svara på.

Ni får ha en fortsatt fin lördag.

Av Lillis - 27 december 2008 07:16

Resultatet av den förra omröstningen

   Vad ser ni fram emot inför julen

 Sätta upp adventsljustakarna 35,7%

 Umgås med familjen 35,7%

Julmaten 0%

Julklappar 7,1%

Julottan 0%

Allt 21,4%

Av Lillis - 26 december 2008 17:45

 Nu är snart jul helgen över och det känns ganska bra,magen står i fyra hörn

 Carina,Peter och Maria har varit här och ätit i dag. Carinas sambo Jarri arbetade så det var bara vi fyra. Och nu ska jag slänga mig i soffan och ta igen mig

Ha en bra kväll

Av Lillis - 23 december 2008 17:58

 Nu är allt klart till i morgon, har nyss griljerat skinkan så om en stund ska jag ta en skinksmörgås.

Julafton ska jag fira hemma hos Carina och hennes sambo Jarri.Carinas båda barn Peter och Maria kommer oxå. Liselotte kommer inte hem i år och det är tråkigt.

 Nu vill jag önska er alla en riktigt

GOD JUL

Av Lillis - 22 december 2008 18:26

Tack snälla AGGE för din fina JULHÄLSNING.

Av Lillis - 22 december 2008 18:00

 Nu är jag tillbaka efter 2 dagars uppehåll, mår inte så bra.

Är så orolig för Carina, för ungefär 5månader sen fick hon ont i magen när hon åt,då gjorde dom gastro på henne och då upptäckte dom att hon hade magsår,men det blev hon behandlad för så det är läkt. Men fortfarande så kunde hon bara äta fisk och potatismos,och då gjordes en ny gastro och man upptäckte att det inte var bra, hon har gått ner 12 kilo och var smal förut. För 14 dagar sen så satte dom en slang i näsan som hon fick gå med i 1dygn dom skulle mäta magsaften men resultatet av det har hon inte hört något.

Och som mamma så blir man ju orolig när ens barn inte mår bra

Nu har jag fått skrivit av mig lite av min oro och det känns skönt

 Ha det gott alla goa vänner

Av Lillis - 22 december 2008 09:21

Här kommer min JULHÄLSNING till alla mina bloggvänner. Ni får ta den och sätta den på er sida om ni vill.

Av Lillis - 22 december 2008 08:17

Tack Marianne för din jättefina JULHÄLSNING.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards