Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2008

Av Lillis - 19 december 2008 11:52

 I dag för 48 år sen fick jag mitt livs finaste och bästa julklapp man kan få, då fick jag en liten dotter som fick namnet Carina, så på söndag ska vi fira henne för då är hon ledig.

Här regnar det, har varit ute och handlat det sista inför julen.och nu ska jag börja färga håret så jag blir jul fin.

Ha en bra fredag

Av Lillis - 18 december 2008 14:15

 I dag är det vår väder här i stan, gräsmattorna är gröna och snön lyser med sin frånvaro

 När jag håller på som bäst att städa så ringer det på dörren och utanför står min vännina Karin som varit på stan och nu är hon kaffe sugen. och det är smällar man får ta så det var bara att sätta på kaffe. Men det blev en trevlig fika paus mitt i röran

I kväll får vi titta på fortsättningen på Bonde söker fru

Ha en fortsatt bra dag och kväll alla mina vänner

Av Lillis - 18 december 2008 10:54

Jag har fått en utmärkelse av min vän Monica.....TACK!


Motiveringen är:

Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande! Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse...

Jag väljer att den som vill ha den får ta den!!!!!

Av Lillis - 17 december 2008 14:59

  Nu är det bara en vecka kvar till Julafton,tänk vad tiden går fort nu och vi blir bara yngre och vackrare. Vädret här i stan är varken hackad eller malet ett riktigt skit väder

Har  gjort klart revbenspjällen så get är bara att värma när den dagen kommer. I kväll får man titta på bonde söker fru pch se vilka dom väljer det ska bli spännande

Ha det gott uti stugorna

Av Lillis - 17 december 2008 11:37

Tack CINA för din fina JULHÄLSNING.

Av Lillis - 16 december 2008 14:27

 I dag är det så grått och dråkigt väder. Tisdag och träning som vanligt på morgonen. Nu är Liselottes mössa färdig, men jag var ner på stan och köpte garn till en ny mössa med öronlappar hon tycker inte om att frysa om öronen, men i bland skriver dom så konstigt i mönstren att man inte fattar ett dugg. Har även börjat att handla hem jul mat köpte skinka och lite annat smått och gott

Nu önskar jag er alla en bra eftermiddag och kväll

Av Lillis - 16 december 2008 10:02

Tack snälla Ruth för din fina Julhälsning.



Tack snälla GERTY för din fina julhälsning.

Av Lillis - 14 december 2008 15:32

  En lugn och skön söndag, men nu har nästan all snö borta

Jag blir så ledsen. I dag har jag inte gjort många knop,det ända jag tagit mig för är att laga mat och gjort en Saffranskaka, sedan var jag ute och gick i slask vädret.

Så nu får jag fortsätta sticka på Liselottes mössa och titta på tv

Önskar er alla en bra söndag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards