Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2008

Av Lillis - 13 december 2008 16:00

  I dag har min väninna Siv och jag varit på stan och tittat på lucia, så har vi gått och strosat i affärerna i flera timmar. Sedan gick vi och åt Kina mat , så nu är jag trött i benen av allt springande ska sätta mig och koppla av och bara vara

  Ha en bra kväll


Av Lillis - 12 december 2008 13:00



Som ni ser så bidde mössan klar till slut. Här i stan så snöar det för fullt är så fint. Nu är värken borta sen jag var hos Tandläkaren och det känns skönt så nu ska jag inte gnälla mera.Har varit på stan och köpt garn till en mössa åt Liselotte köpte vitt för det vill hon ha, när jag ändå var på stan så passade jag på att handla present åt Carina som fyller år den19/12

Nu får ni ha en fin och skön fredag


Av Lillis - 11 december 2008 14:54

 I natt har det snöat och det slutade vid lunch det är så ljust och fint, Har sovit i omgångar i dag kunde inte sova efter tandläkarbesöket i går har haft väldig värk men nu börjar det att ge med sig.Ska sticka färdigt min mössa det är bara några varv kvar.Liselotte frågade om jag ville sticka en vit mössa åt henne så i morgon ska jag köpa garn.

Ha det bra i stugorna

Av Lillis - 10 december 2008 17:06

 I dag har vi haft snöblandat regn i Eskilstuna.

Har varit till tandläkaren och tagit bort 3 st titan skruvar och blivit av med lite pengar, men sånt är livet. Annars har jag inte gjort så värst mycket. Glömmer tid och rum när jag håller på att sticka på min mössa.

I kväll får vi titta på Bonde söker fru

Ha en bra och fin kväll

Av Lillis - 9 december 2008 14:34

 Man kan tro att våren är på väg, det är så varm ute.

Var och tränade på morgonen. Har även varit en sväng på stan och köpt garn till en mössa det kan ju vara bra att ha om det blir kallt så man slipper att frysa om huvudet. När jag ändå var på stan så passade jag på att köpa varsin julklapp till Peter och Maria. Nu håller jag på att springa upp och ner till tvättstugan.

Ha det gott alla mina bloggvänner

Av Lillis - 8 december 2008 12:15

 Här kommer ett foto på mina nystickade pulsvärmare


Ja nu var detta klart få se vad jag hittar på härnäst o sticka detta var mycket roligt! Har börjat att rensa i skåp och lådor det är inte klokt vad man spar massa skit men det är skönt att få det gjort

Nu önskar jag er alla en fin och bra dag och kväll


Av Lillis - 6 december 2008 17:42

Har idag fått denna VÄNSKAPSBLOMMA

Jag har kommit på att jag har fått många trofasta vänner genom bloggen. Och nu vill jag ge dig en vänskapsblommaför du är en av dom.

Kramen//Cina


Tusen tack säger jag!

Av Lillis - 6 december 2008 13:35

Regnat hela natten och det regnar fortfarande,var tvungen att gå ut i regnvädret och köpa mat åt Snuttan.

Måste få visa min Amaryllis som är så fin.


Även halsduken som jag stickade till Emilla som har varit färdigt ett tag.

Nu ser jag fram emot kvällen när man får titta på Stjärnor på is och Se vem som vinner.

Ha en bra lördag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards