Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2008

Av Lillis - 5 december 2008 14:49

   I dag är det fredag igen och här i Eskilstuna så råder det total bloggtorka.Återkommer i morgon när allt klarnat.

Vill önska er alla en bra och mysig fredag

Av Lillis - 4 december 2008 12:47

  Har snöat hela förniddagen det är så ljust och fint, men risken är att det försvinner.

Var ner till Natilus och tränade i morse och det kändes skönt. Nu har även fiskarna fått julfint i stitt akvarium så nu kan dom fira jul i lugn och ro om inte Snuttan är där och slår med tassarna.

Annars har det inte hänt så värst mycket här hos mig

 Nu får ni ha det så bra

Av Lillis - 3 december 2008 17:19

 På förmiddagen och en bit in på eftermiddagen var det vår väder solen sken och varmt i luften. Sedan har det börjat regnat igen och det är ju inte så ovanligt.

På förmiddagen gick jag hem till Maria mitt barnbarn hon och jag har tillbringat dagen tillsammans, vi har bakat lite till henne och tvättat,men det är så roligt att man kan umgås och ha roligt i hop.Så nu ska jag ta det lugnt och titta på Bonde söker fru

Ha det bra och var rädda om er

Av Lillis - 2 december 2008 14:30

  Nu har det regnat hela dagen det är så trist.

Har varit till tandläkaren och tagit lite avtryck, jag skulle ju opereras som i går men det blev uppskjutet. Nu är halsduken till lilla Emilla färdig så ni får se kort när dom kommer och hämtar halsduken. Har varit och köpt garn till pulsvärmare så nu får vi se hur det går, men jag fick en sådan bra beskrivning av Gerty så det löser sig nog

Ha en bra eftermiddag och kväll.

Av Lillis - 1 december 2008 14:34

   En grå och trist dag med regn på förmiddagen och mörk av bara sjutton.

Har haft främmande av en arbetskamrat i några timmar och det var roligt,setat och prata och skrattat och fikat. Annars har det inte hänt så värst mycket

Ha det gott

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards