Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Lördag

Av Lillis - 31 januari 2009 14:19

Ännu en grå kall dag.I natt är det någon som har roat sig mycket,vi källsorterar ju så det är någon som tänt eld där vi slänger brännbara soppor, då kan ni tänka er hur det ser ut

I kväll så ska jag titta på Körslaget och jag hoppas att Hanna vinner.

Nu önskar jag er alla en bra Lördag

KRAMEN

 
 
Monica

Monica

31 januari 2009 14:34

Det blir nog inget körslag för min del ikväll eftersom vi ska till våra vänner som vi semestrar ihop med och vi ska planera för sommarens semester...det gäller att vara ute i god tid för att få en bra stuga.
Jag för min del hoppas att Erics kör vinner, gillar honom bättre än Hanna.

http://violett.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

31 januari 2009 17:16

Tråkigt när dom skall förstöra allting

http://prilyckans

 
Marianne

Marianne

31 januari 2009 19:14

Vi har haft lite sol idag. Men det är ändå för kallt för att det ska vara skönt att vistas ute någon längre stund.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Yvonne R

Yvonne R

31 januari 2009 20:20

Nä så trisst att någon/några skall ställa till det, är kanske bus-streck. Fy kan ju gå riktigt illa

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

1 februari 2009 15:18

Det var verkligen härligt med en skid tur!det här gör jag om snart!
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Cina

Cina

1 februari 2009 20:44

Usch så himla otäckt med bränder tycker jag!
Tänk att de inte kan hitta på annat än sattyg nu för tiden!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards