Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under januari 2009

Av Lillis - 14 januari 2009 16:15

 Har idag fått denna AWARD av CORINA. Tusen tack för den säger jag!


Reglerna för den som vill ge vidare en award till andra:

- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

- Länka till den bloggen du fick den ifrån.

- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.

- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden


Och jag valt att sända den vidare till alla som vill ha den och som finns i mina länkar!




Av Lillis - 13 januari 2009 14:04

 I dag är det rena rama vårväder,solen tittar fram och det är skönt ute.

  I dag har jag tagit mig i kragen och varit ner till Natilus och tränat efter alla helger och det känns skönt att sätta lite fart på kroppen igen efter allt som man stoppat i sig. Nu sitter jag och väntar på min väninna Karin som kommer över ett par timmar och fikar och pratar lite

En bra dag och kväll till er alla

Av Lillis - 12 januari 2009 14:07

  Jag måste få dela med mig av ett fint mail som jag fått från  arbetskompis Lena i dag.

                     Livet är berikat

                     av kompisar oc h vänner

                    - att människor vill dela

                      sånt man gör och känner

                 

                       Så mycket man får lära

                       Så mycket som blir sagt....    

                        Så mycket som kan hända

                        I vänskaplig kontakt


                         Ja,det ger så mycket glädje

                          att vara fler än en

                          Att man har nåt gemensamt

                          i nuet...då...och sen...


                           Att ha just dig till vän

                           ger skäl till tacksamhet

                            För du är bra på vänskap

                          - det hoppas jag du vet!

 Visst var det fint?

Ha en fortsatt bra dag och kväll 

Av Lillis - 11 januari 2009 16:29

 I dag är det total bloggtorka och hjärnsläpp.Men jag vill i alla fall

  Önska er en bra söndagkväll så hörs vi i morgon

Kram

Av Lillis - 10 januari 2009 15:31

 En mycket skön dag här i stan var ute på en promenad förut. Just nu springer jag upp och ner i tvättstugan man måste ju ha lite rena kläder.

 I kväll blir det att ta ett glas vin och titta på Körslaget

 Önskar er alla en trevlig Lördag

Av Lillis - 9 januari 2009 12:57

 03,30 blev jag väckt av att jag trodde att någon badade, men förmodligen så är det någon toalett som stod och rann så det brusade i rören, det är en nackdel när man bor i äldre hyreshus,kl:8 blev det tyst. Nu har jag gnällt klart.Håller på att sticka på Marias vantar,och det blir nog vantar trots allt.Här det kanonväder i dag solen skiner och det är skönt ute. Har ni sätt min nya omröstning.Ska gå och lägga mig en stund så jag orkar titta på Let's dance i kväll det pogrammet gillar jag tycker det är så bra.

En bra eftermiddag och kväll önskar jag er alla

Av Lillis - 9 januari 2009 08:02

 Ny omröstning på gång, så nu är det bara att göra sin plikt att rösta.Ni får tyvärr inte veta resultatet av den förra för jag missade den

  Ha en fin och bra dag så hörs vi senare under dagen

Kramen

Av Lillis - 8 januari 2009 14:35

 Imorse var jag ner och klippte mig så nu ser man skaplig ut ett tag. Här i stan har det snöat i omgångar och det blåser så kallt.När jag kom hem från stan så plockade jag ner adventsstjärnorna det ser så tomt ut även fast man har små lampor i fönstren

Nu har Rita min bästa väninna varit här på en kopp kaffe och så ville hon ha hjälp med sin stickning, så vi slog ihop våra kloka huvuden så i slutänden så blev det riktigt bra.

Önskar er alla en fortsatt bra dag och kväll


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards