Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under februari 2009

Av Lillis - 21 februari 2009 15:49

                           Önskar er alla en fin och mysig helg

Av Lillis - 20 februari 2009 13:56

En vacker dag solen skiner,men det är så halt ute.

Varit till frissan och klippt mig och när jag ändå var på stan så gick jag och slö titta i affärerna fick tag i ett par Jeans och en blårutig tunika som ni ser på fotot,det har hänt något med min kamera sen jag hade den utlånad måste nog lämna in den.

I kväll blir det att bänka sig framför burken och se hur det går i Let´s dance

Önskar er alla en skön fredag

Av Lillis - 19 februari 2009 14:22

I går ifrån lunch så strulade internett gick  att komma någonstans

I dag på förmiddagen åkte Karin och jag till Västerås och till Ikea så vi var där tills dom öppnade, och gick där i flera timmar och strosade det är ju så himla mycket att titta på var och drack kaffe där och så gick vi ett varv till. Handlade lite värmeljus och en vitlökspress.

Så nu är det skönt att vara hemma igen nu ska jag lägga upp mina trötta ben i soffan och ta det lugnt

Var rädda om er

Av Lillis - 17 februari 2009 13:18

 Började min tisdag med att gå ner och träna, sen var det bara att gå hem och duscha. Gick sen hem till Maria och kollade att allt var som det skulle nu när hon är bortrest, hon bor ju mitt inne i stan och det händer så mycket där.

Som jag skrev i går så skulle jag krypa upp i soffan och läsa en bok och det gjorde jag, boken som jag hittade i bokhyllan heter, Inget varar för evigt och är skriven av

Sidney Sheldon. Den handlar om 3 Kvinnliga läkare som bor i hop och som arbetar på samma sjukhus den verkar bra och spännande

Nu önskar jag er alla en fortsatt bra dag och kväll

Av Lillis - 16 februari 2009 14:37

 En råkall och trist måndag. känner mig lite allmänt urrig och går och småfryser hela tiden, känner mig väldigt gnällig i dag men även solen har fläckar. Har i alla fall varit ute en sväng och gått så lite frisk luft har jag fått. Så nu kan jag krypa upp i soffan och läsa en god bok så kanske jag blir på bättre humör

 Ha det gott vi hörs i morgon

Av Lillis - 15 februari 2009 18:02

 Enkylig och grå dag inte ett dugg skönt att vara ute.

På eftermiddagen kom Karin över en sväng och fikade.

Sen var jag över till Maria en snabbis och kramade henne, Maria och hennes pojkvän åker till Thailand i natt och blir borta i två veckor.

Ha en bra Kväll

Av Lillis - 14 februari 2009 09:59

Med detta hjärta önskar jag alla mina bloggvänner en FIN ALLA HJÄRTANS DAG. Du får gärna ta detta hjärta med dig till din bloggsida.





Här är lite andra hälsningar jag fått.

Tack Corina


Tack Cina


Tack snälla AGGE


Tack snälla RUTH


Tack snälla MARIANNE

Av Lillis - 13 februari 2009 12:06

 I går så var jag slöheten själv, i dag är det full fart på tanten springer upp och ner i tvättstugan som ett skållat troll. Även dom små fiskarna har fått snyggt och rent i sitt krypin så nu är dom nöjda och glada ett tag.

Just nu så tittar solen fram och det är ganska så skönt ute

I kväll så får man titta på Let's dance och se vilka par som håller sig kvar till nästa vecka

Nu önskar jag er alla en bra fredag och var rädda om er

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards