Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under april 2009

Av Lillis - 14 april 2009 13:18

 Även i dag så var det en mulen morgon sken upp på förmiddagen och det var riktigt varm och skönt ute.

Har varit ner till Carina och klippt mig det behövdes verkligen,och så gick jag en vända på stan när jag ändå var där.

 Under eftermiddagen så ska jag färga håret, och då kommer jag att känna mig som en ny kvinna och det behövs i bland

Önskar er alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 13 april 2009 10:39

 En mulen morgon,under förmiddagen sken det upp något så vi får se om solen tittar fram under dagen.

Snart är det slut på påsken och då blir allt som vanligt igen,det är ganska skönt.

I dag kommer mina nära och kära på mat,har Porterstek som står och puttrar på spisen, det blir trevligt och mysigt när dom kommer

Ni får alla ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 11 april 2009 11:51

 En varm och skön Påskafton har vi här i stan,har varit ut på en långpromenad i det vackra vädret, och setat en stund i Stadsparken på en bänk i solen så skönt

 Nu vill jag önska er alla en bra dag och kväll

Av Lillis - 10 april 2009 10:55

 I dag har vi en vacker dag i E-tuna solen skiner.

 Liselotte och hennes blivande man kommer hem över dagen och hälsar på

så vi ska träffas hela familjen hemma hos Carina och äta påskmat och ha det trevligt och mysigt

Nu önskar jag er alla en Glad Påsk

Av Lillis - 10 april 2009 07:40

 Tack Agga för denna fina Påskgåva

Av Lillis - 9 april 2009 11:51

 I morse när jag tittade ut så var det så dimmigt men under förmiddagen så lättade det och bra är väl det för Snuttan,jag och kvasten är flygklara till Blåkulla och jag hoppas att jag träffar er där.

Innan jag flyger i väg så måste fiskarna få lite Påskfint i sitt lills krypin

Önskar er alla en bra Skärtorsdag

Av Lillis - 8 april 2009 11:35

 Mulet och grått på morgonen,fram på förmiddagen så sken det upp och solen tittade fram.

Har varit och lämnat deklarationen så det är gjort och det känns skönt.

När jag kom hem så ringde dom från Tandläkaren på Mälarsjukhuset har fått tid för opration av underkäken den 10/6 så nu får man gå och tänka på det men det är bra att det blir gjort.

På eftermiddan ska jag gå hem till en bekant som nyligen blivit änka

Önskar er alla en bra onsdag

Av Lillis - 7 april 2009 12:58

 Vädret i dag är lika vackert som i går solen skiner från en klarblå himel.

På förmiddagen så putsade jag rumsfönstret och fy vad tråkigt det är,men det är ett nödvändigt ont och det måste ju göras det blir ju ganska bra när det är klart,när jag var färdig så passade Snuttan på att sticka ut på balkongen och inta en stol ligga och titta på alla fåglar.

Har även varit ute och gått en sväng och det var skönt,har skolkat i dag från träningen men jag kände inte för det och Natilus finns ju kvar

Önskar er alla en fortsatt bra dag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards