Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under april 2009

Av Lillis - 6 april 2009 12:18

 En strålande vacker dag, varmt och skönt i luften,vad kan man mer begära.

 I morse så ringde Anita och undrade om jag ville följa med och handla och eftersom hon har bil så var det bara att haka på och få mat hemhandlad till inför helgen köpte bland annat nötstek som bara kostade 69kr kilo, tänkte att göra Porterstek till en av dagarna och Maria tycker så mycket om det.

När vi handlat klart så följde jag med Anita hem på en fika och så fick vi en liten pratstund oxå och det är alltid trevligt

Nu får ni alla ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 5 april 2009 15:54

 I morse när jag vaknade så regnade det.Var ute en liten sväng på förmiddan men det blåste och var kallt.

 Vad påverkad man blir av maginfluensa man känner sig väldigt matt och konstig men det löser säg väl som allt annat.

På eftermiddagen så kom Rita över en sväng och det är alltid trevligt att sitta och gagga

Önskar er alla en bra söndag

Kramen

Av Lillis - 4 april 2009 08:23

 Ett stort Grattis till min yngsta och älskade dotter som blir 38 år i dag, synd att vi inte kan ses men vi får ta igen det på långfredan när hon kommer till stan.

 I går kväll skulle Rita och jag varit på teatern och lyssnat på La Gaylia soul och funk band men så blev det inte.På förmiddan fick jag börja att springa på toan det rann från bägge ändar så jag tillbringade min dag i sängen och på toan.Känner mig bättre i dag men tycker att jag är svag men det är sånt som går över.

Nu får in alla en en bra och fin lördag

Av Lillis - 2 april 2009 11:43

 En underbar dag har vi med strålande sol och så varmt och skönt

 Först ett stort Grattis till mitt älskade barnbarn Maria som blir 22 år idag .

Tänkte och tänkte i går kväll om det här med bloggen.Tack till alla som peppade mig att fortsätta att blogga, men jag kanske inte skriver inlägg varje men jag kommer att gå in och läsa vad ni skriver och lämna kommentarer.

Har varit ute och gått en bra sväng på förmiddagen så härligt.

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 1 april 2009 13:22

 I dag kom skattsedeln har aldrig fått kvarskatt när jag arbetade men nu när

slutat att arbeta så får man sin första kvarskatt och det känns ju inte så bra.

I morse igen så var jag till min tandläkare.Vi har en vacker vårdag här i stan solen skiner 0ch man känner sig ung på nytt.

Har funderingar på att göra ett uppehåll med bloggen ett tag tycker inte att jag har något vettigt att skriva om, men jag får se hur jag gör menjag tycker ju att det är så himla roligt med bloggen och alla er som man har kontakt med.Nu slutar jag mitt inlägg för i dag måste tänka hur jag ska göra

Ha en fortsatt bra dag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards