Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 20 juni 2009

Midsommardagen

Av Lillis - 20 juni 2009 11:18

 I går vid lunch tid så åkte jag,Peter och Maria ut till Vilsta och firade midsommarafton med Carinaoch hennes sambo och några till ,vi skulle sitta ut och äta men det gick inte för regnets skull,så det var bara att sitta i förtältet och äta god mat och ett glas vin.

 På kvällen så träffades Rita och jag vi åt sill och potatis en nubbe till sillen, vi tänkte att vi skulle gå ut senare men det regnade och åskade,så vi blev kvar hos Rita och hade det trevligt.

I dag är solen framme,men i dag ska jag ta det lugnt pyssla om mig själv och Snuttan

 Önskar er alla en fortsatt trevlig helg

 
 
Lena

Lena

20 juni 2009 12:23

Hej!
Ja hon äter nästan vad som helst nu!så trevligt ni verkar ha haft det igår.Solen skiner här idag och det är så varm och skönt.
Sköt om dig du med vännen,
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

20 juni 2009 19:57

fy så trist.. fick ni åska på midsommaraftonen? Det slapp vi i alla fall men det regnade en hel del tyvärr. Men oftast brukar man ha trevligt ändå :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

20 juni 2009 22:28

Så var då denna midsommar över, vi hade det stillsamt och mysigt inomhus i regnet. I dag regn, hagel och åska fram till kl.16 då upphörde pissvädret, nu har det klarnat så nu hoppas vi på morgondagen, milliontals knott ute nu grrrrrr.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Christel

Christel

20 juni 2009 22:44

Kan vara skönt det med att pyssla om sig själv lite, och trevligt med lite sol.
Vi fick faktiskt lite vi med i Skåne idag.
Kram
Christel

http://tantans

 
agge

agge

21 juni 2009 12:40

ett typiskt midsommarväder minsann....
Men trevligt det kan man ha ändå.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

21 juni 2009 13:38

Alina och jag kramar om dig med och önskar dig en bra Söndag!jag väntar så att håller på att bli galen,hihi!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
medresenärskan

medresenärskan

21 juni 2009 14:46

Ja vädret har varit lite si och så den här helgen men nu skall det visst bli bättre framöver om vi får tro vad som påstås.
Ha det gott min vän!!
Kram

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

21 juni 2009 19:34

Det är sällan man har haft det så här lugnt på helgen som det varit denna helg. Har nästan inte gjort nånting. Städat lite bara..
Det är nästan så man får lite dåligt samvete.. men bara nästan hihi
Så vilat upp mig har jag verkligen gjort :-)

Hoppas även du fått vilat ordentligt?

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

21 juni 2009 21:25

hej där!!
tack för du välkomnade mej hem,
det vaaaaaaaar en toppenvecka o det är otroligt att det är ett år tills nästa gång,jag längtar redan,
o just Turkiet ska det vara,älskar detta landet,så det så,hihi,
ja,man känner sig lite som "kalaspingla" när man får lite färg o så klippe jag mej i Turkiet oxå,min frissa,eller hon som klippte istället för henne,tog lite för lite så jag blev tossig å håret därnere,
så det blev en herrfrisör i Turkiet,
har nog aldrig varit så nöjd med en klippning,hihi.

ja,nu är det bara ett kortpass kvar imorron,av det sk helgpasset,så var det gjort,skönt,
man blir ej kropplsigt trött,men mentalt,man måste alltid tänka ett par meningar längre fram,m m,

vi möts igen,
kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards