Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juni 2009

Av Lillis - 13 juni 2009 13:05

 Får jag bjuda på en kopp kaffe och nygräddade bullar

 Fick ett ryck i morse att jag skulle baka, skäms nästan för att säga det men jag har inte bakat på 1år,har inte känt för det och sen så går det åt så lite kaffebröd,men bättre sent än aldrig och nu är det gjort.

 Än så länge så är det ganska skapligt väder här inget regn i sikte.

Nu får ni alla ha en bra och skön lördag

Av Lillis - 12 juni 2009 13:27

 I dag är det regn tunga skyar över E-tuna.

Hurra vad jag är glad, har fått ätit fast föda men det skulle vara lätt tuggat oj,vad gott det smakade efter ha levt på Yoghurt och Nyponsoppa i 2 dagar

Nu har svullnaden gått ner lite så nu börjar man se ut som folk igen och värken är nästan borta,är bara lite öm i käken

Önskar er en bra fredag

Av Lillis - 11 juni 2009 11:27

 Vaknade tidigt i morse av att det regnade och att jag hade ont.Just nu så skiner solen mendet är mycket mörka moln.

 I morse när jag kom upp och tittade mig i spegeln så var det ingen vacker syn jag möttes av, ser ut som en hamster är så svullen och har lite värk.Men det finns det som är värre så jag ska inte gnälla,trots detta så var jag tvungen att gå till Apoteket som ligger på stan. Nu ska jag vila mig en stund.

Önskar er alla en bra torsdag

Av Lillis - 10 juni 2009 13:30

 Tack för att ni höll tummarna för mig det värmde. I morse så var jag så rädd så jag mådde illa.

Men nu är det gjort har varit där i fem timmar,man fick klä sig i operations kläder,fick mycket bedövning i omgångar.Dom har skurit mellan titanskruvarna och skrapat mellan dom för att få bort inflamationen,sedan har dom även sytt.Har fått Antibiotika som jag ska äta i 5dagar och Hexident som jag ska skölja munnen får ej borsta underkäken fören jag varit på återbesök.Har lite värk nu men det går över. Första 2dagarna får jag bara äta flytande föda

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 9 juni 2009 12:03

 Tack att ni talade om blommans namn.I dag är det en behaglig värme men solen lyser med sin frånvaro.

 I dag så känner jag inte för att göra något, har börjat att oroat mig för morgondagen då jag ska till tandläkaren på Las, dom ska operera i underkäken så jag får bort min inflamation. Så jag är både rädd och nervös, så nu måste ni hålla tummarna för mig.

 I dag får jag väl äta av bara sjutton,jag kanske inte kan äta i morgon.

Jag berättar i morgon vad dom gjort med mig

Ha en bra dag och var rädda om er.

Av Lillis - 8 juni 2009 12:40

 På förmiddagen så sken solen men det är ingen värme ute,gick en skaplig sväng sen gick jag över till Peter och matade hans fiskar.

 Jag måste få visa er min fina blomma som blommar för fullt.Fick den förra året då kom det bara några få blommor på den.Är det någon som kan tala om vad blomman heter?

Nu när jag tittar ut så kommer det upp massa mörka moln få se vad det blir av detta

Önskar er alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 6 juni 2009 16:12

Tidigt i morse så regnade det sen sken det upp under förmiddagen.Rita och jag gick ner på stan till kl:11 då det skulle vara Nationaldagsfirande med kungaparet på Frisdagstorget,tror att hela stan var ute och tittade.

I dag har dom även tagit studenten här i stan och dom första gick ut kl:14 och då började det att regna av bara den.Det är så kul att titta på,killarna i

sina fina kostymer och flickorna i sina vackra klänningar.

När vi ändå var på stan så passade vi på att gå ut och äta.

Önskar er alla en fortsatt bra helg 

Av Lillis - 5 juni 2009 12:23

 I dag så blåser det nordanvind inte ett dugg skönt.Var ute en stund på förmiddagen,gick över och vattnade Anitas blommor,tog hand om hennes post.Tänkte ta en längre promenad men jag frös så jag skakade så det var bara att gå hem igen

Skulle så gärna vilja gå ner till Rademachersmedjorna i kväll och lyssna på

 Mikael Wiehe men det är inte så skönt när det är så kallt,här har vi bara

9 grader just nu.Jag får ta mig en funderare på hur jag skall göra till kvällen

 Önskar er alla en bra fredag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards