Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Trist dag!

Av Lillis - 23 juli 2009 11:59

  Verkar nästan som det är varanansdagsväder,regnet hänger i luften och det är så kvalmigt och även jag känner mig trist och tråkig, men även solen har ju fläckar. Jag hoppas att jag känner mig piggare på eftermiddagen för då kommer Rita över på en fika och hon är alltid så piggoch glad och i hennes sällskap så blir man alltid på gott humör igen

 Ha en fortsatt bra dag

 
 
Corina

Corina

23 juli 2009 14:29

Jag haltar runt på min onda häl och försöker göra lite nytta men inte blir det mycket.Nu ska jag i alla fall dricka kaffe :) Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Yvonne R

Yvonne R

23 juli 2009 17:14

Knepigt väder..eller hur. Idag har det verkligen bara vräkt ner regn här från 8 - 12, varmt å klibbigt.
Gott att ha goa vänner dom är guld värda!
Ha det bra

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

23 juli 2009 17:27

Trevlig med sånt sällskap som man blir pigg och glad av.Här hänger det oxå regn i luften och kvalmigt värre.Ha en trevlig dag med din vän Rita.
Kram på dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
E-K

E-K

23 juli 2009 18:21

Härligt att ha sådana vänner. Ha också en trevlig kväll eller kanske varar fikan till kvälla...........

http://www.steeperz.com

 
Sussi

Sussi

23 juli 2009 19:53

Det är så skönt att ha såna vänner.. Man behöver bara träffa dom så blir man på glatt humör!! Hoppas ni fick det trevligt :-)

Tyvärr så ser det inget vidare ut nu vädermässigt.. Regn och 15 grader. Hoppas det hinner ändras. Nån vind kanske vänder och det blir fint istället!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
agge

agge

23 juli 2009 22:02

Ja, idag har det varit så kvavt. Usch, det gillar jag inte. Det blir så varmt och svettigt på jobbet....Puuh....Vi har fläktar men det hjälper inte.
Vad trevligt det är med glada vänner

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

23 juli 2009 23:35

Vi har det både varmt och kvavt idag. Jag hoppas du fick ett trevligt besök.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ruth

Ruth

23 juli 2009 23:41

Skönt att ha en god vän som kom och förgyller ens trista jag.

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards