Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juli 2009

Av Lillis - 23 juli 2009 11:59

  Verkar nästan som det är varanansdagsväder,regnet hänger i luften och det är så kvalmigt och även jag känner mig trist och tråkig, men även solen har ju fläckar. Jag hoppas att jag känner mig piggare på eftermiddagen för då kommer Rita över på en fika och hon är alltid så piggoch glad och i hennes sällskap så blir man alltid på gott humör igen

 Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 22 juli 2009 11:52

 Strålande sol har vi här i E-tuna så varmt och skönt,har varit ute och gått en riktig långpromenad i det vackra vädret, satte mig på en bänk utefter vägen och smaskade på en glass.

 På måndag så ska Anita köra mig så Snuttan får sin spruta, det är tokigt när man inte har bil då är man beroende av vänner i bland.

 Så här sitter alltid Snuttan när jag diskar,då ska hon sitta på diskbänken och kolla så allt går rätt till

Önskar er alla en bra onsdag

Av Lillis - 21 juli 2009 10:58

 Är så besviken,skulle ha gått och vaccinerat Snuttan på dropp in som är två timmar.Hade bestämt med en väninna att hon skulle köra mig,får in Snuttan i kattburen går ut och ställer mig och väntar står i 20 minuter och ingen kommer ringer henne får till svar att hon glömt det och nu har hon annat för sig,vi pratade i söndagskväll och bestämde tid och plats.Gör alltid rätt för mig och betalar bensinpengar.Men det är andra gången hon gör mig besviken.Jag har ställt upp för henne när hon haft jobbigt och besvärligt.Jag är en sådan person som tror dom flesta om gott.

Här blåser det har bara sjutton solen är framme då och då.

Nu ska jag inte gnälla mera

Önskar er alla en bra dag

Av Lillis - 20 juli 2009 11:53

 I natt och tidigt i morse så regnade det,under förmiddagen så sken det upp så nu är solen framme så vi får hoppas att den är kvar under dagen.

 Var ner en sväng på stan skulle uträtta lite saker var även och tittade i affärerna.När jag kom hem så tog jag och gjorde rent åt fiskarna så då har dom lite snyggt ett tag

 I går på eftermiddagen så dök Maria,Peter och Carina upp,det är ju inte så ofta vi träffas alla på en gång,så vi hade några mysiga timmar.

I kväll så ska jag titta på Lotta på Liseberg

 Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 19 juli 2009 07:52

 Svårt att säga vad det blir för väder i dag ena minuten är solen framme och den andra minuten så poppar det upp massa mörka moln.

 I går så var Anita och jag till Strängnäs en liten fin stad att gå och ströva omkring i sen har dom en fin hamn och där satt vi och åt glass.

 På kvällen så cyklade jag över till Rita så vi var till Papas Tapas och åt det smakar alltid bra sen gick vi hem till Rita och fikade.Innan det blev för sent så var det bara att sätta sig på cykeln och åka hem.

 I dag så ska jag bara ta det lugnt och ha det skönt

Önskar er alla en bra söndag

Av Lillis - 17 juli 2009 14:09

 En strålande vacker dag,så varmt och skönt.I dag så är jag jätte trött,

vaknade i natt av att det var ett himla liv i trapphuset det är så konstigt för här bor bara äldre och medelålders det brukar alltid vara lugnt,man blir så rädd och skärrad hade jättesvårt att somna om låg bara och lyssnade efter ljud.

Var över en stund till Greta på förmiddagen och drack kaffe,pratade bort en stund

Önskar er alla en bra och fin fredag

Av Lillis - 16 juli 2009 11:28

 I går kväll så kom det värdens regnskur och det åskade och blixtrade av bara sjutton,och som jag sagt förut så är jag så åskrädd.

Nu på morgonen har snabeldraken varit framme det blir ju en hel del katthår efter Snuttan.

På eftermiddagen ska jag följa med Karin till hennes brors sommarstuga i några timmar,så det är bara att hoppas att det inte blir regn eller åska.

Önskar er alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 15 juli 2009 11:13

 I dag är jag tillbaka igen,så ni blir inte av med mig så lätt.

 Solen skiner och det är varmt och skönt ute och även jag strålar.

 I morse så gjorde jag en stor form med kålpudding,så gott. Även Petre ska få lite av mormor som han kan äta i morgon,efter all Thai mat i 3 veckor så kanske det är gott med något annat.

På eftermiddagen så ska Anita och jag gå ner och höra oss för om ett nytt Gym som öppnar i Oktober,eller om det blir Natilus det beror lite på kostnaden

Ha en fortsatt bra dag och kväll

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards