Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juli 2009

Av Lillis - 13 juli 2009 11:22

    Ny vecka,nya utmaningar.På förmiddagen har solen varit framme,men nu börjar det att poppa upp mörka moln får se vad det leder till.

Har varit ute och gått en riktig långpromenad så skönt.På torsdag så kommer min kamera hem som varit på semester i Thailand i 3 veckor,så då är det bara att hoppas att allt fungerar.

På eftermiddagen ska jag träffa min bästa manliga kompis Håkan,vi ska gå och dricka kaffe och prata bort en stund.Det är så skönt med honom för vi har alltid stöttat varandra och vi har delat både sorg och glädje.

Önskar er alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 11 juli 2009 10:57

 Sol och moln om varannat, men det är en behaglig värme ut.

 Som jag berättade i går så var vi hos en väninna i Torshälla under eftermiddagen så sken det upp och solen var framme,så vi kunde sitta ute och äta på hennes altan och ha kul.Kvällen gick fort rätt som det var när jag tittade på klockan så var den 23,30, men tiden går ju fort när man har trevligt

Så idag ska jag bara slappa och ta hand om mig själv

Ha en fortsatt bra lördag

Av Lillis - 10 juli 2009 11:30

 I dag har vi ett grått och trist väder,tack och lov så regnar det inte som i går men det duggar.

 På eftermiddagen är vi 4stycken som ska åka till en väninna i Torshälla, äta sill och potatis.Förhoppningsvis så kanske vi kan sitta på hennes altan om det inte börjar regna ordentligt,så nu håller jag tummarna att det skiner upp lite.

Önskar er alla en bra fredag

Av Lillis - 9 juli 2009 13:32

 Regnet det bara öser ner och jag är så våt om både skor och strumpor.

 Var tvungen att ut i detta ruskväder,hade bestämt träff med Siv J som jag arbetat i hop med i många år,vi skulle träffas på stan gå och fika och prata bort en stund.När jag kom hem så såg jag ut som något katten släpat in, våt från topp till tå.Nu ska jag hålla mig inne resten av dagen

Önskar er alla en bra torsdag

Av Lillis - 8 juli 2009 09:34

 Tittade i går kväll minnesstunden för Michael Jackson.Så mycket folk och så många fina artister som var med och hyllade honom, så många känsloladdade tal som hölls.

Hoppas att vi kommer i håg honom för den artist han var,och för allt han gjort för behövande barn.Må han vila i frid

Av Lillis - 7 juli 2009 17:48

I dag har H och jag varit till Västerås och hälsat på hos Karin och Åhge det var ett år sedan vi träffades,det är alltid kul att träffas och prata bort en stund.

 Karin och jag gick över en sväng och hälsade på Cina som jag inte träffat på 13 år, det var jättekul att träffa henne igen,du ska veta Cina att jag är så glad att du finns

Ha det gott alla bloggvänner

Av Lillis - 6 juli 2009 11:51

 Nu har det regnat hela förmiddagen av och till.Har varit ute och gått en långpromenad och det är så skönt ute.

 I dag hade jag och Rita planerat att åka till Stockholm och ha en heldag, men det är inte så roligt när det regnar, men Stockholm finns ju kvar så vi får ta det en annan dag när vädret är bättre

 Jag funderar på om jag ska städa eller var lat,jag får ta mig en riktig funderare

 Nu får ni alla ha en fortsatt bra måndag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards