Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juli 2009

Av Lillis - 4 juli 2009 11:48

 I natt har det åskat och regnat av bara sjutton.

 Var ute en stund på förmiddagen, vilken skön och behaglig luft det var ute nu.

 I kväll så kommer Rita hem till mig då ska vi äta lite gott och ta ett glas vin ,det blir kul

Nu får ni alla ha en skön lördag

Av Lillis - 3 juli 2009 11:41

 Hurra, det hjälpte att jag dansade regndansen på köksgolvet i går kväll.

 Har regnat i omgångar under hela förmiddagen,och luften är så skön att andas in.

 I dag har jag fått lite gjort,tvättat några maskiner,gjort rent i fiskarnas krypin,varit och handlat hem mat till helgen så jag inte behöver svälta.

Ska ta mig en promenad lite senare

Önskar er alla en fortsatt bra fredag

Av Lillis - 2 juli 2009 14:23

 Varmt så det räcker och blir över, är det så jag återkommer i morgon när

jag kan tänka klart. Har väl aldrig varit så påverkad av värmen som jag varit nu.

 Ha en bra eftermiddag och kväll alla bloggväner och övriga läsare

Av Lillis - 1 juli 2009 13:34

 Nu börjar både kroppen och knoppen säga i från i denna värme,tycker inte att jag kan tänka klart när det är så varmt.Men det dyker upp lite mörka moln mellan varven.

Har varit hos Carina och klippt mig så nu ser man skaplig ut ett tag.

Tack för alla tips på mat som jag fick från er.

Önskar er alla en fortsatt bra dag och kväll

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards