Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

Fredag igen!

Av Lillis - 28 augusti 2009 08:42

 I går så började Nordic Fringe Festival här i stan och ska på gå ända till på söndag.På Frisdagstorget så har dom internationell matmarknad och det doftade vitlök så gott var ner och tittade på det i går.Annars är det inget som lockar mig,men jag behöver inte se allt

 I dagens tidning så kan man läsa att branden på Statt var ett jobb för 29åringen som sitter häktad att göra sig skuldfri till organiserade brottsligheten.

 I dag så är det sol och moln om varannat.Nu om en stund så ska jag cykla hem till Greta och fika

En trevlig och bra fredag önskar jag er alla

 
 
Cina

Cina

28 augusti 2009 11:46

Ha en fin dag hos Greta.
Här har vi marknad i helgen börjar idag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

28 augusti 2009 12:29

Marknad är roligt tycker jag, man går och flanerar runt bland alla stånd, men köper oftast inget.
Ett inte bra sätt att göra sig skuldfri:(
Go fredag

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

28 augusti 2009 18:21

Marknad är alltid kul även om det inte blir så mycket handlat.

Ha en bra kväll!

http://violett.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

28 augusti 2009 19:27

Tack vännen för att du kikar in till mig!hoppas du och Greta har det trevligt ikväll.
Trevlig helg och kramen!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

28 augusti 2009 19:51

Men vad med festivaler ni har hos er..
Här tycker jag det aldrig händer nåt kul. Eller så bor jag bara så långt från stan så jag missar allt hihi

Ha en härlig helg
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

29 augusti 2009 10:22

Så trevligt med alla festivaler ni har. Vi har ett fåtal i vår lilla stad. Men oftast så är det utbudet av olika maträtter och öltälten som lockar mest folk.
Ha en trevlig helg

http://www.ekoxenskennel.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

29 augusti 2009 10:45

Ja här har hunnit bli lördag så jag får hoppas du hade en go stund med Greta igår och att den här dagen blir en mysig dag. Vi hörs vännen !!!
KRam

http://medresenarskan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards