Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under augusti 2009

Av Lillis - 20 augusti 2009 11:48

 I dag så har vi en skön och vacker dag solen skiner och det är så skönt ute,har varit ute på min vanliga morgonrunda,varit och handlat mat så magen får sitt.

Som jag berättade i går så skulle Lena och jag gå ut och äta,så vi gick ner till

Å-bryggan som ligger vid E-tuna ån,en skön och solig kväll var det maten smakade bra och allt var toppen.Men jag glömde kameran som vanligt

Önskar er alla en bra dag

SOL

Av Lillis - 19 augusti 2009 12:39

  I dag så skiner solen här och allt är så skönt.Har tagit min vanliga morgonpromenad.Har även varit hem till Maria och tittat till hennes lägenhet nu när hon är bortrest.

I kväll så ska Lena och jag träffas gå ut och äta ta ett glas vin,så vi får hoppas att vädret håller i sig så vi kan sitta ute,berättar i morgon hur det var.

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 18 augusti 2009 12:14

 Vi har sol och moln om varannat

  I dag är det stillestånd i hjärnkontoret får hoppas att det är bättre i morgon

  Ha det gott mina vänner

Av Lillis - 17 augusti 2009 12:12

 Nu har det regnat hela förmiddan men det ser ut som det tänker skina upp men det vet man ju aldrig. I dag så åker mitt barnbarn Maria till Cypern med sin pojkvän.

På eftermiddan ska jag över till Rita och hjälpa henne att bära in köksbordet i

Köket dom har lagt in en ny matta åt henne.För övrigt så blir det lugnt och fridfullt här hos mig och Snuttan

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 16 augusti 2009 12:06

 En blåsig men fin söndag solen skiner vad kan man mer begära.

 I går kväll så avslutades Å-festen med ett stort Fyrverkeri som var så vackert

 Stod i rumsfönstret och tittade

 I dag så blir det en riktig vilodag för min del och det  ska bli så skönt

En skön och bra söndag önskar jag er alla

Av Lillis - 15 augusti 2009 18:07

 Idag har det varit en vacker och solig dag,men i skuggan är det ingen värme.

 Rita och jag har varit ner på stan och gått i några timmar,sedan gick vi in på Grappa tog ett glas vin och åt mat.Idag är sista dagen för Å-festen och det är skönt det för med sig så mycket bråk och fylla

 Siv och jag har beställt resa till Åland så vi åker den 22/9 så det är ju ett tag kvar

Önskar er alla en bra kväll

Av Lillis - 14 augusti 2009 15:09

 En vacker och fin fredag men det känns i luften att hösten kommer smygande, i morse när jag cyklade hem till mitt barnbarn Maria så var det svalare en tidigare,har varit hos henne några timmar och hjälpt henne med lite saker.

 I kväll på Å-festen så uppträder Lena och Orup,plus några andra som jag aldrig hört talas om,men jag ska inte gå ner i kväll

 Önskar er alla en bra fredag

Av Lillis - 13 augusti 2009 12:42

 Solen skiner och allt är toppen.Nu är jag glad igen att det inte var något större fel på datorn och att det fixade sig.

 I kväll så ska min väninna Siv och hennes man och jag cykla hem till Hasse på en grillkväll.Hasse var gift med min allra bästa vän som gick bort för 6år sen,så vi har hållit kontakten med varandra. På Å-festen i kväll så spelar

Larz-Kristerz, Måns Zelmerlöv uppträder oxå

Önskar er alla en bra torsdag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards