Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under augusti 2009

Av Lillis - 12 augusti 2009 17:23

Jag har lite dataproblem men jag åkerkommer när det är fixat och klart.

Ha det så bra så länge och var rädda om varandra.

Av Lillis - 11 augusti 2009 11:20

 En grå och trist dag,ingen sol så långt ögat kan se,bara moln.Har varit ute på min vanliga morgonpromenad.

För ett tag sen så fick ni se en passfoto på min dotter Liselotte hur hon såg ut när hon kom till oss,som jag berättade då så var hon 13månader och vägde 6

6 kilo,nu ska ni få se en ny bild på henne när hon varit här i två månader då hade hon blivit rundare om kinderan och lärt sig att sitta

Önskar er alla en bra tisdag

Av Lillis - 10 augusti 2009 11:25

 Tidigt i morse så kom det en regnskur,sedan har det mulnat på solen försöker titta fram men det vill sig inte,Men luften är så skön nu när det är lite svalare

Har varit ute på en långpromenad.I dag så händer inte det så värst mycket och det behöver ju inte heller,då kan jag ta det lugnt och bara vara

En fin och bra måndag önskar jag er

Av Lillis - 8 augusti 2009 14:43

 Lite senare så ska Rita och jag gå ner på stan och titta på allt som Å-festen för med sig och det blir kul.

Lite senare på börjar dansen på Frisdagstorget i ett jättestort tält,kl:20 -22 så spelar The Belivers sedan kommer Thorleifs och avslutar danskvällen på

Frisdagstorget så vi får väl se hur länge vi orkar gå på stan.Sen mår jag så dåligt av och se alla ungar som är kanonfulla

Ha en bra lördag och var rädda om er

Av Lillis - 7 augusti 2009 09:36

 I dag drar Å-festen igång ska hålla på till den 15/8 så nu blir det drag i

Eskilstuna både på gott och ont.Men det blir väldigt dyrt om man ska gå på allt och det ska jag inte göra.Dom har uppträdande på olika platser i stan,dom artister som är först ut är.

På Frisdagstorget ska Roffe Wikström, Stefan Sundström och Persons pack

uppträda.

På Harrys uppträder Wild Fier Willy and the Rambers, Melissa Totten

 På Å-bryggan ska Carina Jaarnek vara. Men jag ska inte gå ner i kväll.

Vid lunch tid så ska jag träffa Lena som jag arbetat ihop med i flera år så då ska vi gå och äta Kebab

En fin fredag önskar jag er alla

SOL

Av Lillis - 6 augusti 2009 12:15

  Ännu en varm och skön dag med strålande sol.Gick ut på en morgon promenad på 1tim när jag i allafall hade ångan uppe så plockade jag fram snabeldraken och drog några varv med den och resultatet blev ganska bra

  Sen eftermiddag så ska Anita och jag gå på After Work ta ett glas vin titta på folk och prata bort en stund

En fortsatt bra dag önskar jag er

Av Lillis - 4 augusti 2009 13:47

 Ännu en vacker dag så varmt och skönt.Rita och jag har varit ute på en lång

cykeltur ,Vi stannade till på torget där vi tog en kopp kaffe mjukglass med varm hjortronsylt på det var inte dumt smakade jättegott

 I kväll ska jag hem till en bekant som blev änka för några månader sen

Önskar er alla en fin dag och kväll

Av Lillis - 3 augusti 2009 13:41

  Även i dag har vi en fin sommardag. Var ner en sväng på stan på förmiddagen

 och uträttade lite saker,sprang då på min ungdomskärlek så vi gick och tog en

fika och pratade bort några timmar,det var så trevligt

 I kväll så ska jag titta på den Norska serien Himmelblå som började förra veckan och den verkar att bli bra

 Nu får ni alla ha en fortsatt bra dag och kväll

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards