Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lillis - 22 oktober 2009 11:31

Även i dag så är vädret grått och trist.I dag så känner jag inte för att göra någonting ska göra så lite som möjligt,

det jag inte gör i dag kan jag göra i morgon eller någon annan dag har ju all tid i värden.Men jag ska i allafall göra

en korvgryta åt mig som jag ska äta lite senare

I kväll så ska jag fortsätta att titta på Inlåst och se hur det går för killarna och om dom har lärt sig något vettigt

Önskar er alla en bra dag

Av Lillis - 21 oktober 2009 12:31

En grå och trist dag regnet hänger i luften. Är så himla stolt över mig själv det är första gången jag betalat räkningar

via datorn,jag fixade det men var skitnervös att jag skulle göra något galet.Nu har jag gjort en stor form med

Lasagne det är så smaskigt och gott,och även bra att frysa in och ta fram någon dag då man inte har någon fantasi

vad man ska hitta på att äta. Ikväll så får man titta på Bonde söker fru

Önskar er alla en bra dag

Av Lillis - 20 oktober 2009 13:24

I morse när jag slog upp mina ljusblå och tittade ut så var det så dimmigt att man inte såg något,men det lättade lite

under förmiddan.Men det är så råkallt man fryser ända in i märgen.

I dag har Lena och jag varit ute och ätit lunch vi var på ett ställe som heter Bamboo City vi åt buffe med massa olika

rätter och till efterätt så var det friterad banan och glass så gott det var.Som ni förstår är jag mätt och belåten och jag och Lena fick en trevlig stund ihop

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 19 oktober 2009 11:35

Nya möjligheter.Här har det regnat hela natten men under morgonen så slutade det,varmt och skönt är det ute i dag.

I går på eftermiddan så kom Carina hem till mig, hon hade tagit med sig färg från sitt jobb,så hon färgade håret på mig

så härligt att få det gjort.Det är några som frågat hur Ritas tatuering blev, kan tala om att det blev en söt liten fjäril

som sitter på vristen

Önskar er alla en bra måndag  

Av Lillis - 17 oktober 2009 11:55

Blåser halv storm ute, höll nästan på att blåsa bort när jag var ute och gick,luften är varmare i dag än vad den har varit

tidigare i veckan.I dag så blir det inte så långt inlägg för jag har inget att skriva om.Jag ser fram emot en lugn och skön

helg läsa en bra bok kanske eller bara få vara och ta hand om mig själv

Önskar er alla en bra helg

Av Lillis - 16 oktober 2009 11:17

Regnar som bara den,grått och ruggit inte ett dugg skönt.Nu på morgonen så fick snabeldraken komma ut och lufta på sig och visa vad den går för och det blev ju inte så pjåkigt så nu ser det skapligt ut i några dagar.Har varit och handlat hem

lite mat till helgen så jag inte behöver svälta

På eftermiddagen så ska jag följa med Rita när hon ska tatuera sig ska bli spännande.I kväll så ska jag tända lite ljus,ta ett glas vin och bara ha mysigt och skönt

Önskar er alla en mysig fredag

Av Lillis - 15 oktober 2009 11:18

Fy sjutton vad kallt det är i dag,tur att jag hämtade vinterjackan hos Skräddaren härom dan,den satt inte ivägen

kan jag lugnt påstå,man ska väl inte gnälla för det kommer väl att bli kallare framöver.Har varit ner på stan och

uträttat lite saker.Träffade Mona på stan så vi gick och tog en snabbfika och pratade lite strunt.När jag gick hem så

fick jag se att dom satt upp stora burar för råttorna i Stadsparken och det var på tiden

I kväll så ska jag titta på Inlåst och se hur det går för killarna

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 14 oktober 2009 10:45

En vacker och fin höstdag,men det blåser och är småkallt.Har varit ute på min vanliga morgonrunda

så jag känner mig nöjd och belåten.I dag ska jag bara ta det lugnt och ha skönt.

Som jag lovade i går så ska ni få se en bild på min Tunika.

I kväll så är det Bonde söker fru som gäller, det är inspelat på Sundbyholmsslott som ligger en bit

utanför Eskilstuna

Önskar er en fortsatt bra dag  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards