Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Ny Vecka!

Av Lillis - 14 december 2009 11:14

I morse så hade jag tvättstugan. När jag var klar så gick jag ut på min vanliga promenad det var kallt och halt ute. Ni skulle ha varit med mig på promenad då hade ni fått ett gott skratt,det var som att se Bambi på hal is. Rätt som det var så låg jag där tur att man hade ängla vakt så man inte bröt både armar och ben, men det enda jag känner av är att jag har ont i baken men det är smällar man får ta.

 I kväll så ska jag titta på Svenska hjältar-galan det brukar vara bra tycker jag

 Önskar er alla en bra måndag

 
 
Lena

Lena

14 december 2009 12:19

Önskar dig oxå en bra Måndag!Hihi!samma här,jag satte mig oxå på rumpan.Det är så halt.
Ha det bäst vännen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

14 december 2009 15:02

Men vilken tur att du inte gjorde dig illa.
Kunde ju ha brutit armar o ben....usch
du får köpa bråddar till skorna om du ska vara ute och gå.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
margit

margit

14 december 2009 15:19

Hej lillemor1 tack för hälsning!
Oj, vilken otur..att du ramlade, halkade...men också TUR att du ej bröt nåt ben eller arm...Det är Så fort gjort...Vi har nog någon köldgrad även här i Kolsva i dag..I annat fall så hade det lilla vita försvunnit, antar jag!
Kram och önskar ig en fin måndagkväll. 'Även vi skall titta på Galan i kväll..
/Margit

http://margitholm.blogg.se

 
gerty

gerty

14 december 2009 18:39

På med broddarna annars vet man inte vad som kan hända

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

14 december 2009 18:50

Det var värst vad halt du har det där du bor...tur att du inte bröt armar och ben när du ramlade omkull.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards