Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2009

Av Lillis - 17 december 2009 07:10

  TACK CARINA FÖR DET VACKRA JULKORTET  

Av Lillis - 16 december 2009 12:41

 En solig och vacker vinterdag har vi här,-2 grader men det känns nästan som det är kallare för det blåser friska vindar.Har varit och handlat hem det mästa som ska vara på julbordet,för nästa vecka blir det väl kaos i affärerna gillar inte att trängas med massa folk.Läste i tidningen att det hade varit kaos på Akuten i går med halkolycker,får lov att säga att dom är väldigt dåliga på att sanda här i stan,

så jag förstår att folk halkar omkull

I kväll så blir det att titta på bönderna igen

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 16 december 2009 07:09


TACK FÖR DET FINA JULKORTET LENA






  

Av Lillis - 15 december 2009 11:25

 Nu har jag äntligen fått snö som jag längtat efter,har snöat hela natten och det snöar fortfarande och allt är ljust och vackert. Skulle vilja gå ut och lägga mig i snön och göra snö änglar som man gjorde när man var barn, men det är väl ingen ide att jag ens försöker för då ringde väl någon till sjukhuset och sa att det är en kvinna som ligger i snön och gör änglar så då blev man väl inspärrad och det är det inte värt

 I dag när jag var ute och gick så höll jag mig på benen, känner efter gårdagens fall

 att jag har ont i baken,men det går ju över som allt annat.

  Önskar er alla en bra dag och kväll

Av Lillis - 14 december 2009 14:39

Ja då är mitt och Snuttans JULKORT klart.

Det är bara att ta för den som vill ha det.

  

Av Lillis - 14 december 2009 11:14

I morse så hade jag tvättstugan. När jag var klar så gick jag ut på min vanliga promenad det var kallt och halt ute. Ni skulle ha varit med mig på promenad då hade ni fått ett gott skratt,det var som att se Bambi på hal is. Rätt som det var så låg jag där tur att man hade ängla vakt så man inte bröt både armar och ben, men det enda jag känner av är att jag har ont i baken men det är smällar man får ta.

 I kväll så ska jag titta på Svenska hjältar-galan det brukar vara bra tycker jag

 Önskar er alla en bra måndag

Av Lillis - 13 december 2009 11:19

 I morse när jag slog upp mina ljusblå och tittade ut så var det puder snö på backen

 Så nu börjar det att likna något och man kan ju alltid hoppas på att vi får lite snö

 snart. Tittade på Lucia som var på tv:n i morse så vackert och stämningsfullt det känns i hela kroppen, man blir oxå påmind om när barnen var små och var på dagis och man var med när dom lussade

 Önskar er alla en bra Lucia och 3.e Advent

Sol

Av Lillis - 12 december 2009 11:31

 Solen skiner och vi har en härlig lördag, har varit ute på en riktig långpromenad och det var så skönt.

Nu är Idol över för denna gång och Erik tog ju hem det hela.Tyckte nog att bägge killarna var värdiga vinnare, men det är ju bara en som kan vinna. Men jag hoppas att det kommer att gå bra för Calle framöver för det är han värd.

 I kväll så blir det att titta på Robinson och se hur det går för dom.

Önskar er alla en bra lördag och en fin Lucia

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards