Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2009

Av Lillis - 11 december 2009 12:02

 En gråkall och ruggig dag inte ett dugg skönt.

I kväll så ska Snuttan och jag ha lite ferdags mys med räkor,det gillar hon och så blir det att titta på Idol så får vi se vem som tar hem segern. Har inget mer att skriva om.

Men önskar er alla en mysig och skön fredag

Av Lillis - 10 december 2009 09:43

Nu på morgonen har jag gjort julfint åt fiskarna i deras krypin så nu hoppas jag att dom är nöjda. Plockade även fram min lilla kottegran och placerade ut två tomtar runt den,resten av tomtarna får komma fram nästa vecka. På senare år har jag inte haft någon julgran utan min lilla Kottegran duger så bra åt mig.

Om några timmar ska jag träffa Rita och vi har bestämt att vi ska gå och äta lunch.

I kväll så ska jag titta på slutet av Mammas pojkar

Önskar er alla en bra dag och kväll  

Av Lillis - 9 december 2009 12:50

 På förmiddagen så har jag varit ner på stan och uträttat lite saker,Har äntligen fått tag i en blus till Nyårsafton som jag gillade,den ser vit ut på bilden men den är hudfärgad. Fy sjutton vad folk det är i affärerna. När jag i alla fall var nere på stan så gick jag upp till Rita och tog en snabbfika och pratade bort en stund sen var det bara att fortsätta i galenskapen. I kväll så får vi besöka bönderna

Önskar er alla en bra onsdag  

Av Lillis - 8 december 2009 13:46

I dag så har vi uppehållsväder men så råkallt. På förmiddagen har jag haft främmande av Lena som jag arbetat ihop med i många år,känns så skönt att dom bryr sig om en fast det var ett år sen jag slutade arbeta. Hon var här i några timmar så lite skvaller och mycket prat blev det och det var jättekul att träffas och få prata av sig.Saknar inte jobbet inom vården,där dom drar ner på personal och ändå så får personalen mer att göra tycker synd om dom boende

En bra tisdag önskar jag er 

Av Lillis - 7 december 2009 12:19

 Måndag igen och veckorna går fort som bara den, snart är det jul och ingen snö har vi fått utan grått och trist väder. Berättade för ett tag sen att Peter fått arbete efter ha gått arbetslös länge. I dag åker han till Norge för firmans räkning och jobbar i 10 dagar och då får mormor ställa upp och mata hans fiskar och titta till hans lägenhet,så det är skönt att vi bor nära varandra ,då kan man gå upp varje dag och se att allt är ok. Hoppas att ni alla haft en bra och skön helg för det har jag haft

Önskar er alla en fortsatt bra dag och kväll

Av Lillis - 5 december 2009 11:57

    En regnig och tråkig lördag,känner inte för att gå ut och det är mycket ovanligt

     när det gäller mig. Har inget att skriva om men kan ialla fall passa på att

     Önska en trevlig helg och mysig 2a advent

    Ha det gott

Av Lillis - 4 december 2009 13:05

Här i Eskilstuna här vi grått och trist väder, nu längtar jag efter snö blir så ljust och fint. Har varit ute och handlat hem mat till helgen så nu är det avklarat, passade på att uträtta lite andra saker på en gång. I dag så har dom varit och

installerat bredbandsutag i fastigheten där jag bor, så kl 8 kom dom till mig i morse, vilken tur att det är samma bolag som jag har i dag så man slipper att byta och krångla

Önskar er alla en mysig fredag,var rädda om er

Av Lillis - 3 december 2009 13:49

 En mycket råkall och grå dag,inte ett dugg skönt är det. I dag så har Siv och jag

passat på att träffas när hon var ledig från sitt arbete. Vi har sprungit ut och in i affärer och tittat på allt som går att titta på.Vi avslutade våran dag tillsammans med att gå och äta lunch på ett ställe som heter Athena och som hade god Grekisk

mat och billigt var det oxå. Vi har haft en trevlig och mysig dag med mycket prat och skratt. Så nu får man ta det lugnt resten av dagen

Önskar er alla en bra torsdag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards