Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under januari 2010

Av Lillis - 5 januari 2010 11:16

Kallt som bara den -18 grader,men jag vet  ju att det finns dom som har det kallare så jag ska väl inte gnälla.Var tvungen att gå ut i denna hemska kyla och handla mat.

Känner mig ledsen och sårad, gav en bekant ett förtroende som jag trodde skulle stanna där men så var det tyvärr inte och då blir jag så besviken, vill så gärna lita

på folk i min omgivning.Nu ska jag inte gnälla mer men var tvungen att få ur mig detta

Önskar er alla en bra Trettonsdagsafton

Av Lillis - 4 januari 2010 11:31

Och nya utmaningar, får se vad den här veckan har i sitt sköte något bra hoppas jag

Konstigt väder vi har i går så var det jättekallt och i dag så har vi bara -5 grader

Har hört talas om att i Stadsparken så har dom satt upp en ljusslinga i ett träd och såg det på Nyårsafton och det var så himla vackert. I går eftermiddag så gick jag ner till Stadsparken och tog några kort på trädet, det kanske inte syns så bra,men detta kort får duga vill inte gå i parken när det är mörkt

Önskar er alla en bra måndag  

Av Lillis - 3 januari 2010 12:11

 En kall söndag -15 grader hade vi i morse, men nu börjar solen på titta fram.

 Har varit ute en stund men idag så hjälpte det inte att jag hade varma kläder

 på mig. Hela jag fryser fortfarande efter promenaden tror att jag ska värma

lite glögg åt mig så jag blir varm igen.

 Annars så händer det inget särskilt i dag utan det blir att ta det lugnt och det kan ju oxå vara skönt

 Önskar er alla en bra söndag

Av Lillis - 2 januari 2010 12:06

 Solen tittar fram här idag,snöar gör det oxå och termometern visar 7 minusgrader.

 Har varit ute och gått en långpromenad och det var skönt att få röra på sig och gå ner all julmat och godis som man frossat i, så nu får det räcka ett tag kanske ska jag börja på tänka på vad jag stoppar i mig.

 En lugn och skön lördag blir det hos Snuttan och mig.

Önskar er en skön och mysig lördag

Av Lillis - 1 januari 2010 11:47

        GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET.

En fin och trevlig Nyårsafton hade jag ihop med goda vänner.

Berättade att vi skulle gå påNyårsrevyn,den består av lokala förmågor som är duktiga mycket fart och fläkt gör lite narr av dom som styr Eskilstuna,och dom sjunger jättebra, så den var sevärd.

Sedan gick vi hem till mig och åt,hade gjort en kyckling gryta som blev uppskattad.

Kvällen avslutades vid Klosters Kyrka där Yvonne Ryding läste nyårsdikt innan klockorna ringde in det nya året.Det hela avslutades med ett stort pampigt fyrverkeri

 här är gänget jag firade nyår med.

 Önskar er alla en bra dag  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards