Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Fåglarna

Av Lillis - 25 februari 2010 14:44

En kall torsdagsmorgon -12 grader. Köpte ju tidigare i vintras talgbollar åt fåglarna som jag hängde på balkongen i början så åt dom av det men nu så har dom inte rört dom . Så nu tog jag dom jag hade kvar och hackade sönder och  gick ut me och la på ett ställe och vilken fart det blev på fåglarna dom åt av bara sjutton.

 På förmiddagen så var jag bjuden hem till Mona så jag tog en promenad hem till henne hon bor på andar sidan av stan, så när jag kom fram till henne så var jag ganska så frusen och då smakade det gott med kaffe

 Ha en fortsatt bra torsdag

 
 
attis

attis

25 februari 2010 16:05

Goder afton. tack så mycket. Jag ska hälsa Ida. Här har vi haft -6 idag och sol. helt underbart. Ha det gott.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

 
Yvonne R

Yvonne R

25 februari 2010 17:52

Snön har fått hjälp att töa bort idag med regn på em. Men nu blir det inte kul för det är minusgrader. Fåglar är för roliga men du lurade dom ;)
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Skomakar-Lisa

Skomakar-Lisa

25 februari 2010 18:04

Jasså du har gått en så lång promenad. Jaa, är man frusen så smakar kaffet bra. Vi har haft nollgradigt idag´och fått en del snö.
Ha det gott min vän !!!
Kram

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

25 februari 2010 20:44

Vi hade kallt imorse oxå men sedan vart det + grader och så har det vart nästan hela dagen och solen kom fram o den värmer skönt!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

25 februari 2010 21:03

Skönt med en långpromenad och kaffe på det smakar riktigt bra.....
Här har det snöat idag, men jag har haft gäster hela dagen så det blev ingen promenad för min del.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

25 februari 2010 21:20

Talgbollarna har inte varit någon hitt här i kylan heller, men nu går dom åt, läste att kylan gör dom för hårda så dom inte får av något ätbart. Däremot så har jordnötspåsarna varit poppis, är inne på 6 nätet nu. Här har det varit på + sidan i dag och det har snöat ymmigt, nu regnar det, vilda växlingar. Nu tittar jag på Damkronorna som spelar om BRONS mot Finland, håller tummarna så klart.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

25 februari 2010 21:27

Har märkt att fåglarna verkar var fega nu. Dom vill inte närma sig husen för mycket verkar det som.

Vilken promenad. Kan tänka mig att det var gott med varmt kaffe då

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingmarie/Mimmi

Ingmarie/Mimmi

26 februari 2010 09:34

Hej vännen

Idag 2 plus här och det droppar från taken, kanske våren är på gång, skulle vara helt underbart, bara en måndad kvar till sommartiden börjar. Ha en fin helg

http://mimmiros.blogg.se

 
Sussi

Sussi

26 februari 2010 10:38

Nr 2 verkar leda för tillfället. Fast nu börjar jag tvivla på om den klänningen är lite för uppklätt för en drinkkväll hemma hos en vän!?
Usch så jobbigt det här är.. I-landsproblem, jag vet :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards