Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under februari 2010

Av Lillis - 18 februari 2010 12:08

 I natt så har det snöa ganska så mycket och mer ska det ju komma.

 Har varit ner och kollat synen och sämre har det blivit så det var bara att beställa nya glasögon och se glad ut, skulle få dom om 14 dagar. I dag så händer det inte så mycket men det är skönt att ta det lugnt ibland.

Ska visa min Tunika som jag köpte i går, men färgen kommer inte till sin rätt på kortet, den är grön ifall det inte syns

Önskar er alla en fortsatt bra dag  

Av Lillis - 17 februari 2010 13:21

 I morse så snöade det igen men nu så har det slutat. Fick min dagstidning kl:15 i går, men i dag så fick jag den i vanlig ordning. I dag har Siv haft sin lediga dag så då har vi varit på stan och sprungit i affärer,jag fick tag i en tunika den får ni se i morgon är tvungen att ladda upp kameran. När vi sprungit runt så gick vi och åt lunch och hade en trevlig stund tillsammans. Ni som undrade varför jag inte földe

med Anita till Spanien så kan jag berätta att hon beställt resan ihop med en god vän till henne som har en lägenhet där

Önskar er alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 16 februari 2010 11:43

 Är så grinig  fick inte min dagstidning i morse och den vill jag ha till morgonkaffet, ringde kl:7 och påpekade att jag inte fått någon tidning domskulle skicka ut den under förmiddagen men har fortfarande inte fått den.

 En kall morgon -9 grader det var inte så kallt ute som jag trodde, det var ganska så skönt.

 I dag så åker Anita till Spanien och blir borta 3 veckor så då ska jag sköta om hennes blommor samt ta in posten och vi bor ju ganska så nära varandra så det är bara kul att kunna hjälpa till

Önskar er alla en bra tisdag

Av Lillis - 15 februari 2010 11:40

 En kall morgon med rimfrost på träden så vackert, men jag är så trött på det här vädret nu. Nu på förmiddagen har jag fått lite gjort, var nere på stan och tog nya kort till mitt ID kort som snart går ut. Har även klippt ner och satt om mina Pelargoner så nu får man hoppas på att dom blir lika fina som förra sommaren.

 Just nu så håller dom på ta bort alla stora istappar som hänger från taket och balkongen och det har jag väntat på länge.

I kväll så blir det att boka sig framför TV en det är så mycket bra.

Önskar er alla en bra måndag

Sol

Av Lillis - 14 februari 2010 11:55

En solig och vacker Alla Hjärtans Dag har vi här i stan. Anita och jag har varit ute på en riktig långpromenad och det var så skönt.

I går så kom Peter hem från Sundsvall så nu får jag se hur länge han blir hemma denna gång.

 I dag så går mina tankar till min mamma som skulle ha fyllt 91 år om hon hade fått varit kvar hos oss.

På eftermiddagen så ska jag träffa min vännina Mona

Önskar er alla en fin Alla Hjärtans Dag  

Av Lillis - 13 februari 2010 14:49

 En ganska skön och behaglig dag.

 På förmiddagen så tittade jag på invigningen av OS och det var kul att se.

Då fick vi alltså se Birro åka ur Let's dance i går och det tyckte jag var ett rätt beslut

Önskar er alla en skön lördag,och en bra ALLA HJÄRTANS DAG

Av Lillis - 13 februari 2010 08:29

                   Ett stort tack till Lena och Irja för dom fina hälsningarna     

Av Lillis - 12 februari 2010 11:43

 En blåsig och kall fredag. Var tvungen att ge mig ut nu på morgonen skulle till min Tandhygienist som håller till i Torshälla, inget kul att gå till henne och dyrt blir det

oxå men det är smällar man får ta. När jag var klar och skulle ta bussen hem så var den 10 min försenad, jag var genomfrusen när jag kom hem så det var bara att ta ett varmt bad så man fick tina upp. Nu ska jag hålla mig inne resten av dagen.

Kvällen blir det samma som andra fredagarna det blir att titta på Let's dance och se hur det går för våra par

 Önskar er alla en skön och mysig fredag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards