Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Frissan!

Av Lillis - 30 mars 2010 11:20

 Nu på förmiddagen har jag varit springflicka till Carina och Peter har ordnat lite saker åt dom, hinner det inte själva Carina arbetar till Kl:18 varje dag och Peter är i Västerås och arbetar så tiden räcker inte till. Men jag är så glad att jag kan hjälpa dom och vara till lite nytta.

Nu har det gått 5 veckor sen jag klippte mig så nu under dagen så ska jag få det avklartat, och det ska bli så skönt just nu så ser jag ut som en långhårig golvmopp i huvudet och det är inte kul.

I dag så var det lite småkallt ute inte ett dugg skönt

I kväll så är det Mästarnas mästare som gäller.

En bra dag önskar jag er

 
 
Corina

Corina

30 mars 2010 13:05

Här har du golvmopp nr 2, inte klippt sedan juni förra året :)) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

30 mars 2010 14:29

Hej Lillis!! OH!! V atiden går fort!! Tycker iNTE det vrar längesen du skrev att du klippte dej...Veckorna bara far iväg...
Bra att du kan hjälpa dem med diverse...bhåde för dem och du får känna dig behövd...och har lite att uträtta...som dom uppskattar.
Kramen kära Lillis!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Yvonne R

Yvonne R

30 mars 2010 15:49

Jag har klippt mig idag också, härligt.
Gott att du fick tillbaka datorn snabbt..man blir lite handikappad utan den.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

30 mars 2010 15:58

Du är säkert lika fin i håret även om du inte är nyklippt.
Här har vi skönt väder idag...10 plusgrader.
Jag ska också se mästarnas mästare ikväll.

Ha det gott!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

30 mars 2010 21:31

Nice att få gå till frissan o bli ompysslad :) Det är något jag också borde göra. Du är säkert superfin i håret nu :D
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

30 mars 2010 23:35

Hoppas du blev nöjd med klippet i dag. Har trotts alla mina år inte hittat den perfekta frisyren som skulle göra mig nöjd till 100 %, lär nog aldrig bli det heller, nu hoppas jag på att det skall växa ut mera, kort i kortkort var inget för mig.
Kramen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
av irja

av irja

31 mars 2010 01:58

Natti, Natti Lillis !!!
Tassar in här hos dig , och önskar dig GOD NATTS SÖM,och dröm vackra drömmar, den nattfjärill som jag är....Det är arbetsskada, Ler....de har satt sina spår efter många års nattarbete,Varit hos tandläkaren idag,näst sista gången,skön......Hoppas det gick bra hos frissan, och att du blev nöjd med klippningen .....FÅNGA DAGEN......KRAM / IA.....

http://40-Talisten.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

31 mars 2010 07:44

Nu är det ju lite annorlunda med klippning när man har kort hår. Jag har ju lite längre och jag kanske klipper mig var 8:e månad. Så jag lovar att mina toppar är kluvna när det är dags ;-)

Kul att du kan hjälpa till. Det uppskattas kan jag lova :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

31 mars 2010 10:22

Hej Lillis.
Vilken tur att de har dig,så snäll du är.Jag har inte varit till frissan på 6 månader,då kan du ju tänka dig hur jag ser ut,hihi!Men snart ska jag dit.
Ha en skön påsk Lillis,säkert mycket bra på teven får man hoppas.
Många kramar till dig

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

31 mars 2010 10:57

Härligt att va nyklippt....men du kan ju inte ha så mycket att klippa....hahahaaaaa när du klipper dig så ofta.
Ja jag klipper mig med 8-9 veckors mellanrum.

Nu ska här städas!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards