Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Våren som kom av sig!

Av Lillis - 22 april 2010 11:04

  När jag vaknade i morse och tittade ut så snöade det och bilarna som står parkerade var täckta med snö, inte kul men det är smällar man får ta.

 Imorse så var det nollgradigt här och det blåser och är  så kallt.

  Fy vad tidningarna gottar sig i det som hänt Madeleine och Jonas och även den Norska tjejen, låt dom vara sig själva och reda ut allt utan att det ska skrivas om allt.

 Om en stund så ska jag gå ner på stan och träffa Siv, vi ska gå och betala resan till

 Åland och sedan ska vi gå och ta en fika

 Önskar er alla en bra Torsdag

 
 
Ruth

Ruth

22 april 2010 11:57

Oj, det var nytt här också i dag, Cina är så duktig på att få till det. Ljusblått är ju min färg också, men försöker att variera färgerna på bloggen. Det är synd på dessa kungligheter som är så förföljda av press-drevet, låt dom själva få reda ut sina problem utan att folket skall behöva gotta sig i denna smörjan. Hoppas du får en trevlig dag.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

22 april 2010 12:53

Hej Lillis!
Trodde inte mina ögon när jag vaknade i morse. En dm snö. Katterna ville själklart ut i kattgården men kom snabbt på andra tankart efter att ha satt ner fötterna i det kalla vita.
Kul att ni ska ta en båttur och då ar nog björkarna utslagna och allt är så vackert.
Mannen vill att vi ska åka till Helsingfors men jag vill nog lägga pengarna på blommor senare i vår. Vi ska ju åka till Italien den 28 maj och det tycker jag räcker. I kväll blir det i alla fall mat på en Grekisk restaurang där Michelle praktiserar. Hon går ju Hotell och restaurang linjen.
Lite lunch skulle sitta bra nu så jag söger hej och ha det bra.
Kram
Love.

 
Monica

Monica

22 april 2010 13:33

Här har vi snöfritt som skönt är, men det som kom igår var inte borta i morse.
Håller med dej om att dessa kungligheter kan få ha sina liv ifred, men tidningarna gottar sej i allt som inte är bra.....bedrövligt tycker jag!!

Ha en trevlig eftermiddag med din vän.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

22 april 2010 13:55

Hej Lillis ... min vän !!!
Vi har också haft lite snö. Vi har också några solstrålar emellanåt men kallt är det och tråkigt väder i det stora hela.
Håller med dig ... Tur man inte heter Tora.*fnittrar*
Stor kram från mej !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

22 april 2010 14:50

Ja du man nästan gnodde sig i ögonen för att riktig se om det var sant. Men det var det och visst är det ett bakslag man vill ju ha värme nu.

Ja du jag säger precis lika låt dom vara i fred o lösa detta på sitt sätt inget vi ska lägga oss i tycker jag. Tycker väldigt synd om alla 3 kungabarnen som inte får vara som oss vanliga....

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

22 april 2010 20:40

Nääääää, jag vill inte se mer vitmögel Lillis, det skall bort bort bort!! Man skall inte tro på vad tidningarna skriver, utan ta det med en nypa salt. Stackars människor som figurerar som marionetter.
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

22 april 2010 22:44

Tidningarna säljer ju inte utan nyheter av blandat slag. Och Madeleine är ju en offentlig person som får sin lön av våra skattepengar. Hon är ju en levande reklampelare för vårt land. Både på gott och ont för hennes egen del. Men jag förstår inte att folk kan tycka det är intressant att läsa om andras privata angelägenheter. Men tydligen så är det den sortens nyheter som gör att våra tidningar ökar upplagan.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Margit

Margit

22 april 2010 23:36

Hej Lillis!!!
Ja även häri Kolsva..så var det vitt i morse..och det kändes lite jobbgt, vi skulle ju till E-tuna. men det tinade bort...så det var ingen fara med bilåkandet...
Var på Viktväktarna...och jag är nöjd..i allafall ingen ÖKNING...trots kalas...med tårta...
kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Sussi

Sussi

23 april 2010 08:01

Nu som tur var så börjar snön smälta bort igen. Inte så mycket kvar nu :-)

Kul med en Ålandsresa :-)
Det var länge sen jag åkte sist men är lite sugen på att komma iväg igen. Det blir ju verkligen som en liten minisemester..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

23 april 2010 12:35

Trevlig helg önskar jag dig med Lillis.Ja precis det blir ett väldans skriveri om kungligheterna så fort de är något,vad jobbigt de måste vara för dem.Kul med resan äta och dricka gott,och så ska du väl ta en sväng om oxå.
Massor av kramar till dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
attis

attis

23 april 2010 15:26

Hej vännen. Här är det sol nu . snöade lite mitt på dagen. Man tror inte det är sant. Jag är så glad att föröldrarna är hemme . Ha en skön fredag.
Kram

http://attisblogg.blogg.se

 
Anita

Anita

23 april 2010 16:30

Här är jag igen !!! Hoppas du har en bra fredag och får en skön kväll !!!
Vi hörs snart igen.
Stor kram till dig vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

23 april 2010 20:04

Glömde ju skriva det tidigare. Vad fint du har gjort på sidag. Värsta coola hackern är vad du är Lillis, snyggt!!
Kraaam i gooo helg :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

24 april 2010 11:14

Idag är det strålande solsken :-)
Det skulle det vara hela helgen tydligen. Underbara vår!!

Ha en riktigt trevlig helg
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards