Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under april 2010

Av Lillis - 20 april 2010 12:11

 Även i dag så är solen framme men i skuggan så är det inte så skönt.

 Nu har jag gjort rent balkongmöblerna så nu är dom på plats och Snuttan ligger där ute och njuter och mår gott. Precis när jag skulle ta ett kort på henne så hoppade hon ner och en katt ligger ju inte när man säger till, Så det får bli ett kort från förra sommaren när hon satt där ute.

 Längre fram på dagen så ska även jag gå ut och sätta mig och dricka lite kaffe och bara njuta och må gott.

 Ha en bra och fin dag  

Av Lillis - 19 april 2010 11:18

 Måndag igen och strålande sol, men i skuggan så var det ingen värme.

Har fått ett motionspass  nu på morgonen har sprungit upp och ner i tvättstugan.

 När jag var klar i tvättstugan så traskade jag ner till stan och fortsatte att leta efter Sandaler och till slut så hittade jag ett par som jag gillade och som inte var så jättedyra.

På eftermiddagen så ska jag gå ut och ta min vanliga promenad.

I kväll så blir det att titta på TV det är ju så mycket som tilltalar mig på måndagarna

 En fortsatt bra dag önskar jag er alla  

Av Lillis - 18 april 2010 11:05

 En vacker och fin söndag har vi här i stan, med sol vad kan man mer begära.

 Har varit ute och gått en rundtur, ska nu bara fixa i ordning något att äta

 Sen blir det att ta till vara på denna sköna dag och vara ute så mycket som

 möjligt och bara njuta av dagen och ha det gott.En skön dag önskar jag er  

Av Lillis - 17 april 2010 14:49

 En blåsig och kall lördag inte ett dugg skönt. Har varit ner på stan en sväng skulle titta efter sandaler men jag hittade inget som passade, men stan finns ju kvar så jag får fortsätta att leta en annan dag

 Hade tänkt att ta ut mina balkongmöbler i dag, men jag blev inte så inspererad när det är så kallt.

Mina tankar går till det Isländska folket och dess djurliv, det som hänt är verkligen läskigt

Slutar mitt inlägg för i dag och hoppas att ni alla får en bra helg

Av Lillis - 16 april 2010 13:40

 Tidigt i morse så snöade det här och stora flingor kom det, under förmiddagen så kom solen fram och visade upp sin bästa sida.

Har varit ute på en promenad och även varit och handlat hem mat till helgen .

 Om en stund så kommer Anita hem till mig och pratar bort en stund.

Önnskar er alla en bra och skön helg, återkommer i morgon  

Av Lillis - 15 april 2010 08:39

 Ena minuten sol och andra minuten försvinner den som en avlöning.

Nu på morgonen har fiskarna fått snyggt och rent i sitt krypin, så nu klarar dom sig ett tag. Ska försöka att röja upp lite här hemma under dagen, men först så ska jag ut på en prommis.

 Gårdagen så tillbringade jag ihop med mitt barnbarn Maria, cyklade till henne på förmiddagen och kom hem på eftermiddan, så vi hade några mysiga timmar tillsammans. Maria var hundvakt till en liten Bulldogg som jag var ute och rastade. När jag kom hem så hade jag ingen lust att sätta på datorn.

 Jag måste få visa Marias fina Orchideer hon har

  Önskar er alla en fin och bra dag  

Av Lillis - 13 april 2010 10:09

 Har varit ute på en lång morgonpromenad men då var det lite små kyligt. Nu skiner solen av bara den.

 Städat av balkongen och hängt ut alla mina vinterkläder på vädring innan dom kan byta plats med sommar kläderna,ska bli spännande att se om jag haft någon fukt i garderoben över vintern heller om jag kan ha mina sommar kläder.

 Lite senare så måste jag gå ner till Apoteket och hämta ut lite piller som jag behöver ha. Här har ni solen som skiner över Eskilstuna idag

 Önskar er alla en skön och bra dag  

Av Lillis - 12 april 2010 15:44

 Nya utmaningar. I morse när jag slog bort mina ljusblå och tittade ut så såg man inget dimman låg tjock. Under förmiddagen så lättade det sen har vi haft en solig och fin dag

 På förmiddagen så var jag till doktorn för min årliga kontroll och allt var som det skulle och det känns skönt.

Sedan har jag haft mitt barnbarn Maria här och hon har nyss gått hem, Peters och Marias morfar gick bort på morgonsidan. Vila i frid kära vän.

Önskar er alla en bra måndag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards