Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under april 2010

Av Lillis - 11 april 2010 11:50

 I går så regnade det av och till, fy vad påverkad jag blir av vädret kände mig lika trist som vädret var

Tittade på körslaget i går tyckte att det var synd att Mojje åkte ut.

 I dag så har vi vackert väder och nu känner jag mig pigg igen.

Längre fram på dagen så ska Mona och jag cykla ut till Vilsta, ställa cyklarna och gå en långpromenad i Vilsta skogen, ska bli så skönt

Önskar er alla en bra söndag

Av Lillis - 9 april 2010 11:22

  Veckorna går med vindens hastighet, hinner knappt med.

Här har vi mulet och grått och regnet hänger i luften.

 Har varit ut och handlat hem mat så jag klarar mig under helgen.

 I går så fick jag min skattsedel och det var inte så kul, fick restskatt på3176 kr

men det är bara att betala och se glad ut, fast roligare har jag ju kunnat haft för pengarna.

 Hur ser min fredag ut, ska städa av lite och så blir det lugnt och fridfullt

 Önskar er alla en bra och skön fredag

Av Lillis - 8 april 2010 10:54

 I dag så har vi en kanondag med vackert väder, så skönt.

  Har gått här med dåligt samvete hela morgonen, en del av er vet ju att jag gick på Natilus och styrketränade har gjort det i flera år,men efter sommaren som var så kände jag mig inte motiverad längre och fråga mig inte varför för det kan jag inte svara på. Men visst saknar jag träningen, men jag tröstar mig med att jag är ute och går långpromenader nästan varje dag och när det blir varmare och skönare så ska jag även ta längre cykelturer. Nog talat om detta

 På eftermiddagen så ska jag följa med Anita till Tuna Park och gå runt och kolla i affärerna.

Önskar er alla en fin och bra torsdag

Av Lillis - 7 april 2010 08:48

 I natt så har det regnat och det är fortfarande grått och trist får hoppas att det skiner upp under dagen

 I går så plockade jag fram min cykel som fått vila hela vintern men nu är det slut på vilan.

 Tycker detta är en svår årstid när det gäller att klä sig ena dan är det kallt och i bland så är det varm, såg en kille i går som gick i kortärmat och det var väl ändå att ta i. Vad som händer under dagen har jag ingen aning om, men jag ska förstås gå min vanliga runda som jag alltid gör.

Har plockat fram ett kort som jag tog förra året i April från Stadsparken och det är en viss skilnand mot nu

         Önskar er alla en bra onsdag  

Av Lillis - 6 april 2010 11:40

 I morse så var jag uppe med tuppen, hade tvätttid kl:7 så det var bara att sätta igång. När jag vaknade i morse så var det minusgrader, men nu har jag varit min vanliga runda och det var faktiskt jätteskönt ute.

 På eftermiddagen så ska jag träffa Mona först ska vi träffas på stan och gå där och kolla sen ska jag följa med henne hem en stund och sitta och prata lit skit.

Önskar er alla en bra dag

Av Lillis - 5 april 2010 10:30

 I går hade vi en kanondag med strålande sol, jag var ute och promenerade över

2 timmar och det var så skönt. På eftermiddagen så kom Rita över på en fika så det blev några trevliga timmar.

 Nu har vi snöblandat regn som kommer ner men vi får hoppas att det skiner upp under dagen . På eftermiddagen kommer Carina hon ska färga håret på mig och det är skönt att få hjälp, jag brukar ju göra det själv men det är svårt att få det jämt där bak.

Tycker nog att det är ganska skönt att helgen snart är över

I kväll så är det TV:n som gäller det är mycket bra på måndagar

En bra dag önskar jag er alla

Av Lillis - 4 april 2010 08:47

  Ett stort GRATTIS till min yngsta och kära dotter Liselotte som fyller år i dag.

 Tänk vad åren går fort tyckte inte det var så länge sen jag stog på Arlanda och skulle få träffa dig för första gången,det var ett stort ögonblick, du var bara 13mån när du kom till oss och du såg ut som en liten fågelunge, men du blev älskad av oss alla på en gång. I dag så fyller du 38 år. Du har gett mig så mycket glädje genom alla år och nu så har du träffat en bra man så nu känner jag mig lugn och nöjd. Det var så kul att vi kunde träffas hela familjen i går

   Önskar er alla en bra Påskdag  

Av Lillis - 3 april 2010 18:03

En kanonväder har vi haft med strålande sol.

 Har haft mina nära och kära på mat. Min yngsta dotter Liselotte och hennes Lasse kom från Motala och vi träffas ju inte så ofta  så det var riktigt kul att vi alla kunde samlas i dag

 Kvällen hos mig blir lugn och skön man blir ganska så slut att stå  vid spisen nästan hela dagen, men det är ett kärt besvär

Ha en fin Påskafton kväll

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards