Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under maj 2010

Av Lillis - 20 maj 2010 06:45

 En trevlig och givande resa till Åland  med vackert väder. Är ledsen men jag glömde kameran hemma men det går kanske bra ändå.

Vi åt och drack gott och svänga våra lurviga fick vi oxå göra, mycket dansanta män med så det var hur kul som helst. Men vad dyrt det blivit på båten. Handlade lite småsaker åt mig, Parfym SJP NYC, Mojito en drink som man blandar med is.

2 limpor cigaretter till Carina.  En Choklad ask till min grannfru som gått in och tittat till Snuttan några gånger när jag varit borta

 Vill gratta min lilla Snuttan som blir 8 år i dag

  En bra torsdag önskar jag er alla  

Av Lillis - 18 maj 2010 06:52

   I dag så sticker Siv och jag ut på böljan den blå , med

Birka Paradise till Åland, ska bli kul att komma i väg och äta lite gott,vi har beställt smörgåsbord till i kväll och även att dricka lite gott.

 Kanske om vi har tur så får vi oxå svänga våra lurviga i en dans.

 Är hemma istan runt kl:18 i morgon. Berättar senare hur vi haft det.

 Just nu är det ganska mulet men jag hoppas att vi får en fin dag

 Önskar er alla en fin och bra dag. Vi hörs

SOL

Av Lillis - 17 maj 2010 12:41

 En vacker dag med en stor och härlig sol över Eskilstuna, nu hoppas jag att vädret håller i sig och att vi får en fin dag i morgon när Siv och jag åker till Åland.

I morse så var det åter dax att springa upp och ner i tvättstugan

 När jag var färdig i tvättstugan hade jag bestämmt träff med mitt barnbarn Maria på stan, när vi hade uträttat det vi skulle så  var jag med hem till henne och pratade bort en stund. På eftermiddagen så ska jag ta en promenad och bara njuta av vädret

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 16 maj 2010 11:27

 Än så länge så lyser solen med sin frånvaro, ser nästan ut som det kan bli regn men det visar sig hur det blir.

 Under dagen så ska jag gå över till mitt barnbarn Peter och hjälpa honom med lite saker.

 Senare under eftermiddagen så kommer Carina hem och hjälper mig att färga håret så slipper jag att hålla på med det själv, och det känns skönt.

 Ska väl oxå försöka att hinna med en promenad innan jag ska hem till Peter

 En bra Söndag önskar jag er

Av Lillis - 15 maj 2010 12:17

 I morse så tog jag ett krafttag och gjorde rent åt fiskarna så nu har dom snyggt ett tag.

 En helt underbar lördag med strålande sol, varmt och skönt är det ute har varit på en promenad i det härliga vädret.

 Nu ska jag göra ordning lite lunch åt mig när jag har ätit så ska jag gå ut igen det gäller att ta vara på dom fina dagar det bjuds på

 Här kommer det några kort från Stadsparken

 Önskar er alla en härlig och fin helg       

Av Lillis - 14 maj 2010 12:15

 Vacknade i natt av att det regnade och det regnar fortfarande.

 Var tvungen att ge mig ut i regnvädret för att handla hem lite mat, men det var inte ett dugg skönt. Ser att det börjar att skina upp lite nu.

 I dag ska jag bara ta det lugnt och bara vara känns nästan som jag håller på att bli förkyld och det har jag inte tid med

 Önskar er alla en bra fredag och en mysig helg

Kramen

Av Lillis - 13 maj 2010 11:15

 En mulen och grå dag har vi och regnet hänger i luften.

 Får se vad denna dagen har i sitt sköte, men det är väl kanske vad man gör dagen till. Vet i allafall att Rita kommer över under dagen och ska vara smakråd om vilka kläder jag ska ha när Siv och jag åker till Åland på tisdag.

 Har varit ute på en promenad och fått lite luft.

 Har ju berättat att jag köpt jättemycket godis och åt som en besatt, nu har jag inte ätit godis på 14 dagar och det syns på vågen, så skönt

Nu mina vänner får ni ha en bra dag och hoppas att solen skiner på er

Av Lillis - 12 maj 2010 13:17

 Förmiddagen var så solig och fin, nu börjar det att mulna på.

 Siv och jag har varit ner på stan och sprungit i några timmar, ut och in i affärer och tittat på alla snygga kläder som finns, det ända jag handlade var nagellack.

 Sedan gick vi och åt lunch på ett ställe som heter Atena, och maten smakade så gott det var grillspett med ris, grönsaker

Nu har jag inget mer att skriva om för dagen

 En bra och fin helg önskar jag er

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards