Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under maj 2010

Av Lillis - 11 maj 2010 11:28

 En vacker dag med en sol som lyser upp så fint, varmt och skönt är det oxå.

 Vad påverkad man blir så fort solen tittar fram man blir glad och mår så bra.

 Har varit ute och gått en sväng till Strömsholmen, gått där och strosat en stund setat på en bänk och tittat ut över ån, så fint.

Sätter in några bilder från Strömsholmen det ni ser är Klosters Kyrka.

Var även ner till Stadsparken och då har änderna fått ungar, dom var så små så dom fastnade inte på bild

 En bra och skön tisdag önskar jag er       

Av Lillis - 10 maj 2010 11:34

  Nya utmaningar. Här hos mig så har det regnat nu på morgonen, håller uppe just nu men det är mulet blåser och är så kallt

 Var ute och gick en stund men vände ganska så snart och gick hem till stugvärmen,

så nu blir det att hålla sig inne resten av dagen och göra lite nytta för sig eller ta dagen som den kommer, får se vad det blir.

 I kväll så blir det att titta på Tv och ha det skönt

En bra dag önskar jag er

Av Lillis - 9 maj 2010 14:43

Undrar vad dom sköna dagarna tog vägen som vi hade för ett tag sen.

Solen lyser med sin frånvaro, det är små kallt och väldigt trist.

 I går så blåste det av bara sjutton och på eftermiddagen så började det att regna. Nu vill jag ha varmt och skönt väder Har inte så mycket mer att skriva om förutom att helgen varit lugn och skön

   Visar ett kort från Stadsparken

     Önskar er alla en fortsatt bra dag  

Av Lillis - 7 maj 2010 11:49

Veckorna går så fort att jag knappt hinner med. I morse så träffades Anita och jag

Kl:7 och var ute i 45 minuter och gick, det blåser av bara sjutton.

När jag ändå hade ångan upp efter promenaden så plockade jag fram snabeldraken och körde ett varv, så nu ser det skapligt ut en stund. Har varit ut och handlat hem lite ätbart så jag klarar mig över helgen.

 I går efter lunch så gick jag en sväng till Gamla Staden visar några bilder därifrån och även på Fors Kyrka

  Önskar er alla en bra och fin helg         

Av Lillis - 6 maj 2010 11:17

 Har varit ute på en skön promenad, men nu börjar det att mulna på något blir spännande att se vad det blir av detta. Såg på ett ställe att dom stog och sålde jordgubbar så jag köpte lite det var Spanska det går ju inte att mäta sig med dom Svenska men det smakade bra trots allt.

Nu håller jag på att göra kålpudding blev så sugen när jag fick se att Cina skrivit om det.

 Som jag skrev i går så skulle jag ut och titta efter en tunika och jag hittade en som föll mig i smaken så den blev min

 En skön torsdag önskar jag er alla  

Av Lillis - 5 maj 2010 09:04

 Nu på morgonen så träffades Anita och jag kl:7,45 gick en promenad på 45 min väldigt skönt men lite kallt om händerna. Vi gick efter Eskilstuna ån och in i Rothoffsparken som har så mycket vackra blommor på sommaren och det är även ett mysigt ställe som man sitta och fika, visar några bilder därifrån. Även i dag så får vi en vacker dag. Lite senare så ska jag gå ner på stan och titta efter en tunika.

 En bra och skön dag önskar jag er alla.       

Av Lillis - 4 maj 2010 12:19

 Ännu en vacker dag,man bara njuter av att gå och titta på allt det vackra. Har varit ute på en riktig långpromenad behöver få bort kärlekshandtagen som jag fått av allt godis ätande.

 I går kväll så var bloggen helt knäpp, kom inte in på vissa bloggar

 Har inget mer att skriva om i dag, men jag visar några kort från Smörparken och så återkommer jag i morgon

  Ha det gott så länge och var rädda om er     

Av Lillis - 3 maj 2010 11:32

 Nu på morgonen så var det åter dax för ett motionspass upp och ner till tvättstugan. Här i stan har vi en vacker dag med en stor sol och det var till och med skönt i luften. Nu börjar det att bli så grönt och fint ute, och björkarna utanför mitt rums fönster har blivit gröna och fina bara på några dar.

 I parken nedanför hos mig så har dom börjat att spela boule igen och det är ett vårtäcken som heter duga, det är så kul att stå på balkongen och titta på dom.

Nu var det 5 veckor sen jag klippte mig, håret står åt alla håll, så om en stund så ska jag gå till Carina så hon får ansa det litet

En fortsatt bra dag till er alla

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards