Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Fredag igen!

Av Lillis - 18 juni 2010 11:27

Veckorna bara springer i väg. En regnig dag har vi inte ett dugg skönt, får väl hoppas att vädret är bättre i morgon.

Trotsade regnet och gick ut och handlade lite mat så jag klarar mig i helgen.

I morgon (lördag) så håller jag mig borta från bloggen är ju bjuden på

Victorias och Daniels bröllop och det kan jag inte missa (ler) ska bli spännande att följa dom på deras bröllopsdag

En bra och fin helg önskar jag er alla

 
 
carina

carina

18 juni 2010 16:39

hej oj vilka vackra bilder du har lagt ut ha en bra sommar nu kissen är jätte söt mvh carina

http://www.ladystar.be

 
Marianne

Marianne

18 juni 2010 17:17

Jag önskar dig en trevlig helg och hoppas du får njuta av ett vackert bröllop. Själv ska jag ut på en roadtripp.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Monica

Monica

18 juni 2010 21:40

Jag ska också på bröllopet....ska bli så roligt att se det på tv, tror vi som sitter hemma i våra tv-soffor ser bättre än de som kantar gatorna i Stockholm i morgon.Hoppas på fint väder...

http://violett.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

18 juni 2010 23:49

Ja du.. det är nästan så man måste hålla i sig så man inte åker av i veckosluten.. ;)

Jasså så du är bjuden på bröllopet du. Jag har tydligen inte fått någon inbjudan så jag drar på tjejmiddag istället ;)

Ja men visst var det Roddan vi såg..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
av irja

av irja

19 juni 2010 00:37

Kära Lillis !!!
Jag håller med dig, veckorna rinner iväg hiskligt fort,man hinner liksom inte med i svängarna,,,Ler skolavslutningar, födelsedagkalas,provtagningar,reumatologen, tandläkaren,,mm allting ska göras före semestrarna, stressigt värre,,,,Och idag kommer yngsta dottern Maria med familj från Kalix och ska vara över helgen, så bloggandet har fått komma i skymundan......men jag tittar in hos er då och då..... Var på förfest ikväll, det var fint med alla artister,som sjöng för fästfolket, ska också på Victorias och Daniels bröllop.....Ler......
Här ska det regna hela långa helgen,,,,Trist, men vädreds makter kan man ju inte rå över.....
Önskar dig en skön helg......KRAM IA...... vi höres sen......

http://40-talisten

 
Glimz

Glimz

19 juni 2010 12:58

En härlig helg till dig vännen :) Vi kommer att vara två som kikar på det stundande bröllopet som kommer att gå av stapeln 15:30 hoppas nu att vädret håller i sig & är fint hela dagen!
Kram till dig vännen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

20 juni 2010 10:42

Inte kunde vi låta bli att titta på bröllopet inte. Vi hade på det som bakgrund hela kvällen ;)
Vad fina dom var..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards