Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juni 2010

Av Lillis - 20 juni 2010 11:46

Min dag i går var ju att titta på Tv och få uppleva detta fina sago bröllop mellan två personer som verkligen älskar varandra, när dom väl hade sagt ja till varandra så såg man hur Daniel kopplade av och log till alla, han har ju haft stor press på sig.

Victorias tal till folket var så fint. För att inte prata om Daniels tal till Victoria var helt underbart. Hoppas att dom får all lycka som går att uppbringa.

I dag så blir det att ta det lugnt efter gårdagen när man satt till sent på natten och tittade på Tv:n

En bra söndag önskar jag er

Av Lillis - 18 juni 2010 11:27

Veckorna bara springer i väg. En regnig dag har vi inte ett dugg skönt, får väl hoppas att vädret är bättre i morgon.

Trotsade regnet och gick ut och handlade lite mat så jag klarar mig i helgen.

I morgon (lördag) så håller jag mig borta från bloggen är ju bjuden på

Victorias och Daniels bröllop och det kan jag inte missa (ler) ska bli spännande att följa dom på deras bröllopsdag

En bra och fin helg önskar jag er alla

Av Lillis - 17 juni 2010 11:55

 Så varmt och skönt det var ute, riktig sommar värme.

Har varit hem till Maria och kollat att allt är som det ska nu när hon är borta, hon bor ju mitt inne i stan och det händer så mycket där. När jag ändå var på stan så passade jag på att gå runt i affärerna och titta och mycket snyggt har dom.

När jag ätit lunch så ska jag gå ut och sätta mig på en park bänk och bara njuta, bäst att passa på när vädret är bra

 En bra torsdag önskar jag er alla     

Av Lillis - 16 juni 2010 13:38

 Även i dag så har vi en solig och fin dag.

 Nu har fiskarna fått det rent och snyggt till Midsommar så nu kan dom simma lungt ett tag till.

Har varit ute och ätit lunch med Anita och hennes dotter Anna med barn, det var många år sedan jag träffade Anna så det var så roligt att träffa henne och lilla sonen.

 Tycker att det är lite tråkigt på bloggen just nu, några av mina bloggvänner gör uppehåll just nu, men man måste få göra som man känner för. Väntar på att ni snart ska komma tillbaka.

Er  mina andra vänner önskar jag en bra dag  

Av Lillis - 15 juni 2010 11:20

En stor sol har vi över Eskilstuna i dag och det är så skönt

Har passat på att frosta av Peters kyl och frys nu när han är borta, han är pedant när det gäller allt annat utom detta men det är väl tråkigt kan jag tänka mig. Men vad gör man inte för sitt barnbarn.

Nu håller jag på att koka blomkål men fy vad det luktar i lägenheten, men det är ju så gott

När jag ätit lunch så ska jag gå ner till Stadsparken och sätt mig och bara njuta av denna vackra dag

Avslutar detta inlägg med blommor från Stadsparken

 Ha en fortsatt bra dag  

Av Lillis - 14 juni 2010 11:39

 Ny vecka och nya utmaningar.

Åter dax för ett motionspass upp och ner till tvättstugan.

I går kväll så regnade det av bara sjutton. Vädret i dag , vi har i alla fall uppehålsväder än så länge men regnet hänger i luften så vi får väl se vad det blir av detta.

 Har varit ute på en riktig långpromenad så nu har jag gjort mitt för i dag.

Resten av dagen ska jag ta det lugnt och bara vara

En bra måndag önskar jag er

Av Lillis - 13 juni 2010 10:28

I dag så har vi strålande sol, lite skillnad mot i går när det blåste kallt och regnade från och till hela dagen. Synd om alla som tog studenten i går detta väder gjorde att det inte var lika festligt som det brukar vara. Rita och jag var ju ner och tittade vi passade även på att gå på Papas Tapas och äta.

Tidigt i morse så åkte mitt barnbarn Maria till Rodhos i 3 veckor, första veckan hon är där ska ska hon bo hos sin och Peters pappa, andra vecka så kommer Marias pojkvän och kompisar till dom och då bor dom alla på hotell.

I dag så får man passa på att ta till vara på det vackra vädret

En bra dag önskar jag er

Av Lillis - 11 juni 2010 11:08

I natt så har det regnat och det regnar fortfarande.

Nu är jag åter fisk och lägenhetsvakt, Peter åker under dagen till Kambodja, han är bjuden på bröllop och resan, hans kompis gifter sig han kommer hem igen den 26/6.

I morgon så har vi studenten här i stan, då ska Rita och jag ut och titta på alla studenter, hoppas att dom får en vacker och fin dag

 I morgon så tar jag ledigt från bloggen, men återkommer på söndag.

Till dess önskar jag er en skön och bra helg. Kram till er alla

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards