Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juni 2010

Av Lillis - 10 juni 2010 11:14

Soligt och fin har vi, dom hade lovat regn men än så länge är det en kanondag.

Var ute på en promenad på morgonen, när jag kom hem igen så var det dax att plocka fram snabeldraken och köra några varv. Får främmande i kväll så då måste det se skapligt ut

Ska senare möta Carina när hon har lunch, då ska hon, Maria och jag gå och äta tillsammans och det blir trevligt

Har inget mer att skriva om, men önskar er alla en bra dag

Av Lillis - 9 juni 2010 09:38

 En grå och mulen dag har vi. Har varit ute på en promenad men det blåste kallt inte ett dugg skönt var det.

I går så var Rita och jag till Växtriket, köpte några fler Pelargoner som jag ska ha på balkongen, så mycket fina blommor det finns man blir så köpsugen men man kan ju inte köpa allt man ser. Visar några bilder från Växtriket. Resten av dan ska jag bara ta det lugnt och kela med Snuttan om hon vill förstås

En bra onsdag önskar jag er           

Av Lillis - 8 juni 2010 12:11

Sol och moln i en salig blandning.

Nu har det 6 veckor sen jag klippte mig så i morse var det dax att gå till Carina igen, var nere på salongen strax innan dom öppnade så det var bara för henne att sätta igång. När jag ändå var nere på stan så passade jag på att köpa en ny badrumsmatta

 Om en stund så ska Rita och jag cykla ner till Växtriket och titta på blommor, ska väl köpa något mer att sätta ut på balkongen

En bra dag önskar jag er alla

Av Lillis - 7 juni 2010 11:07

Solen är framme mellan varven, det blåser och är små kallt i skuggan.

Var ju till Vilsta i går och det är konstigt att jag aldrig lär mig att inte sitta för länge i solen. När jag kom hem så fick jag se att jag var röd brun på armarna och bröstet. En trevlig dag var det och det smakade bra med grillat, den biten saknar jag sen jag bodde i villa. Var även kul att träffa Maria och hennes pojkvän det blir ju inte så ofta. Peter träffar ju ju mera eftersom vi bor på samma gård. Lovade ju att visa kort men det blir bara några stycken ni får se Carina vill ej vara med på bloggen och det får jag respektera

En skön och bra måndag ska ni alla ha.       

Av Lillis - 6 juni 2010 10:16

 En vacker söndag med strålande sol.

 Om en stund så ska jag cykla ut till Vilsta det är ett stort fritidsområde men en stor härlig badplats, nej jag ska inte bada. Carina och hennes sambo har sin husvagn där, så jag ska passa på att få lite sol på mig. Senare fram på eftermiddagen så ska vi grilla, då kommer även Maria och hennes pojkvän och senare dyker Peter upp när han slutat att jobba. Ska försöka att ta lite kort som jag kan visa er i morgon

En bra söndag önskar jag er

Av Lillis - 4 juni 2010 11:42

 En helt underbar dag med strålande sol och lite blåsigt men det är bara skönt att det svalkar lite.

Träffade Rita när jag skulle gå och handla, så vi satte oss på en uteservering och tog en fika och pratade bort en stund, vad solen bränner när vi satt och fikade. Sen var det bara att gå och handla hem lite mat så man klarar sig över helgen.

Ska gå ut om en stund och ta vara på denna vackra dag.

Önskar er en skön och bra fredag

SOL

Av Lillis - 3 juni 2010 12:49

 Ännu e skön morgon dag med strålande sol men det fläktar ganska så mycket.

 Var även i dag ute på en skön morgonpromenad.

Bestämt att jag skulle träffa Siv på stan så vi har varit runt och tittat, sedan gick vi och åt Kebab tallrik smakade ganska så bra.

Senare fram på eftermiddagen så ska jag träffa Siv och Björn och då ska vi gå på After Work och ta ett glas vin

Önskar er en bra torsdag

Av Lillis - 2 juni 2010 08:33

 I morse kl:7 så träffades Anita och jag, tog en lång och skön promenad i det vackra vädret. Igår så berättade jag att jag varit i Rothoffsparken och då tog jag ju lite kort dom tänker jag visa nu och bilderna får tala för sig

 En skön och bra dag önskar jag er               

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards