Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Åskan!

Av Lillis - 29 juli 2010 12:11

 I morse så vaknade jag kl:5 av en riktig smäll, och innan jag fattade att det var åskan som gick, tittade ut och fick se att det även spöregnade och fy vad det dundrade ett tag är ju så himla åskrädd. Fra m på förmiddagen så slutade att regna så då passade jag på att gå ut en sväng men det duggade hela tiden så det var inte ett dugg skönt. Nu ser jag att det regnar igen, så nu håller jag mig inne resten av dagen.

 I går när Mona och jag var på stan så kan jag berätta att jag inte handlade något, tyckte inte att det var något jag behövde, så duktig var jag men det är inte ofta.

 En bra torsdag till er alla

 
 
gerty

gerty

29 juli 2010 14:06

Här regnar det också idag, men ingen åska jag är också åskrädd

http://bloggplatsen, se

 
Monica

Monica

29 juli 2010 14:38

Regnigt här också idag.En hemmadag för en gångs skull, vi är ju ute och åker mycket när vi har semester och i morgon blir det Falkenberg.

Vi hörs!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

29 juli 2010 15:16

Ingen åska här va jag har hört iallafall o jag brukar vakna. Men regn nästan hela dagen.
Det regnar av o till!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

29 juli 2010 17:12

Här skiner faktiskt solen idag men det blåser å det gruvligaste. Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

29 juli 2010 18:09

Fy för muller och dån.
Du var duktig igår ;o) Men det är ju ändå roligt att strosa runt och bara titta i affärer
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.seh

 
Glimz

Glimz

29 juli 2010 21:35

Snyggt jobbat, ingen shopping! Det där måste jag ta efter :) Usch vad jobbigt att vara åskrädd. Själv älskar jag när det blixtrar och mullrar. Men inte var det nåt sånt här inte & det har varit knalt med regn också.
Kram till dig vännen & hoppas du nu får det åskfritt & till nästa gång, säg åt den att åka över till mig :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

29 juli 2010 23:44

Det regnar över stora delar av vårat avlånga land, ingen åska här heller så långt mina öron kunde höra och mina ögon kunde se. Duggat från och till hela dagen och fortsäter fortfarande.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

30 juli 2010 09:11

Även här var det regnigt igår. Men det är väl bara att bita ihop. Naturren behöver lite fukt.. Fast jag saknar solen ;)

För mig blev det lite mer köpt. Fast det är väl ingen överraskning direkt hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards