Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juli 2010

Av Lillis - 21 juli 2010 11:00

 Med allt vad det innebär.

Nu på morgonen innan det blev för varmt så har jag haft snabeldraken framme och valsat runt några varv så nu är det städat för den här gången.

Om någon timme ska jag gå och klippa mig ska bli så skönt, för som det är nu så får jag ingen ordning på håret.

Senare på eftermiddagen så ska Siv och jag träffas och gå till Grappa på

After Work ta ett glas vin och titta på alla folk som rör sig ut. Får bara hoppas att det inte blir regn

 Önskar er alla en bra onsdag       

Av Lillis - 20 juli 2010 11:03

 Sol och moln i en salig blandning får se vad detta leder till för väder under dagen.

 Anita och jag har varit ute och promenerat på morgonen och det var skönt, sen är det ju roligare när man är två som kan gå och prata.

 När jag kom hem så satte jag mig och sorterade kort och då upptäckte jag att jag glömt att visa er två forntida sängar som jag tog när Kate och jag var till Rademachersmedjorna för några veckor sen. Tycker dom är så fina så jag vill gärna visa dom för er

 En bra tisdag önskar jag er alla     

Av Lillis - 19 juli 2010 11:38

  Nya utmaningar.

Helgen har varit lugn och skön inte så värst mycket har hänt, men det behöver ju inte hända saker hela tiden för att det ska vara bra.

I dag så är det svalare och det är så skönt ute, så nu kanske jag kan börja att motionera igen har saknat det när det var så varmt då orkade jag inte att gå så långt

 På eftermiddagen så ska jag och min kusin Yvonne träffas, vi ska ta med oss en kaffe korg med lite godsaker och gå ner och sätta oss i Stadsparken och  bara njuta av allt det fina

 En bra måndag till er alla

Av Lillis - 18 juli 2010 10:26

 I går kväll så vräkte regnet ner men vi klarade oss i från åska som tur var är så himla åskrädd

Nu för en stund sen var jag ute på en riktig långpromenad luften var sval och skön och det var så behagligt att vara ute och än så länge har vi ingen sol att prata om.

Man ser oxå på Snuttan att hon mår bättre när det är lite svalare, hon har nu börjat att leka och äta igen var lite orolig för henne ett tag.

En bra söndag önskar jag er alla  

Av Lillis - 16 juli 2010 12:18

 I går kväll så kom regnet som jag längtat så mycket efter, så skön luften blev efteråt, satt en lång stund på balkongen och njöt att bara kunna andas in denna luft och vad skönt man kunde sova.

Varit ner på torget och handlat hem grönsaker som går åt över helgen.

Träffade massa bekanta som jag pratade med, gick även och tog en fika med glass till så gott det smakade.

I morgon tar jag lite ledigt från bloggen men återkommer på söndag.

En ros till er alla, önskar er oxå en underbar helg  

Av Lillis - 15 juli 2010 11:18

Det känns som det är något svalare i dag men inte så mycket.

Vädret höll i sig i går så Rita och jag kunde gå och sätta hos på en uteservering och äta grillat och dricka lite vin det vra så himla gott. Så mycket folk det var tjockt på alla ställen. Sedan gick vi hem till Rita och fikade, cyklade hem lagom som Victoria dagen började på TV:n.

Nu om någon timme så ska jag träffa mitt barnbarn Maria, vi ska gå ut och fika har inte träffat henne sen hon kom hem från Grekland så det blir kul.

Önskar er alla en bra dag       

Av Lillis - 14 juli 2010 11:13

I går kväll och i morse så var det så mulet, så nu på morgonen tog jag en långpromenad det var så svalt och skönt, min första tanke var att snart får vi regn men icke sa nicke, nu skiner solen med all sin kraft igen men något svalare är det allt.

Om vädret håller i sig till sen eftermiddag så ska Rita och jag gå på en av våra många uteserveringar och äta grillat,ta ett glas vin och titta på alla folk som rör sig ute

En bra onsdag till er alla

Av Lillis - 13 juli 2010 10:54

I dag så blåser det och de svalkar så skönt

Inte hjälpte det att jag dansade regndansen av bara sjutton i går, men skam den som ger sig det är bara att fortsätta att dansa vidare

Nu har jag varit ner på Clas Ohlson och köpt en golvfläkt så nu är det full snurr och fart här hemma och luften blev så mycket skönare.

 Vad jag ska göra under resten av dagen vet jag inte än det återstår se

Det blir inte något långt inlägg så det får räcka med detta.

Ett foto som jag tog från Stadshuset när vi var i Stockholm

En bra tisdag till er alla  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards