Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Tisdag!

Av Lillis - 24 augusti 2010 13:54

Vaknade i natt av att regnet slog mot rutan och det höll på ända in på förmiddagen. Sen kom solen fram och varmt som sjutton blev det.

Nu har Siv och jag varit nere och gjort stan, sprang ut och in i affärer men jag hittade inget som jag ville ha, är på jakt efter en tunika men affärerna är ju kvar så jag får kolla en annan dag. Vi avslutade det hela med att gå och äta lunch tillsammans och prata bort en stund, Nu hör jag att åskan går så nu måste jag sluta

En fortsatt bra dag till er alla

 
 
Lena

Lena

24 augusti 2010 14:29

Ja då vännen visst självklart är du inräknad där.Ja det är inte bra att sitta vid datorn när det åskar vad bra att du slutar.Här har det oxå regnat,men nu ser det ut som solen vill titta fram igen.Men ingen åska och tur är väl det,för jag är så rädd för den.Jaså du är på jakt efter en tunika,det är ju så svårt att hitta något som man fastnar för.Tur hade jag igår som hittade en svart och vid som passar min hemska figur.Eller figur o figur hehe det har man väl inte någon heller nu.När ska jag ta mig i kragen och börja trampa på orbitreken?det är ju så tråkigt.Jag vill men kommer mig inte för.Ha en fortsatt bra dag och en stor kram får du här av mig.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

24 augusti 2010 17:11

Jag vet att du finns vännen och tusen tack för det.
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

24 augusti 2010 17:40

Det har varit regnigt här också idag, men nu skiner solen. Det var lagom att det höll upp när sonen kom och hämtade Abbe för jag åkte med ner och hämtade min cykel som jag lämnar vid garagedörren när jag hämtar Abbe på förmiddagarna.
Nu får vi snart göra ett besök på Fort Bayard igen!

kram!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

24 augusti 2010 19:19

Kikar in och önskar dig en trevlig kväll min bloggvän:) Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

24 augusti 2010 19:24

Det låter mysigt med lunch med väninna och lite snack tjejer emellan. Önskar att jag varit med.
Ha nu en go kväll så hörs vi imorgon !!!
Kram vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

24 augusti 2010 20:02

Så glad att vi har sluppit åskan. Du njuter varje dag, precis som det skall vara. Hoppas du snart hittar en tunika som faller dig i smak, nu har ju höstkläderna börjat komma, så mycket fin det finns. Nu börjar "Fortet"..
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

24 augusti 2010 22:48

Kom ju på mitt i allt då jag läste, du är ju inte så förtjust i åskan. Lider med dig vännen. Själv är jag av den där konstiga karaktären som storm trivs när det mullrar, du kan få lite sånt av mig. Nå, då fick du behålla dina pengar :)
Kramen till dig!

http://ninz.bloggagratis.se

 
solan

solan

24 augusti 2010 23:40

Usciamej nu tror jag hösten e på inmarsch,Regnat i ett dygn här hos oss å regnar nu åxå.
Skulle åxå behöva handla lite kläder men jag gruvar mej....blir alltid på uruselt humör när jag provar och resultatet blir inga kläder och en sur kärring :)Ha de gôtt/solan

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

25 augusti 2010 09:12

Vi kopplar bort det mesta då åskan går, för det räcker med alla elprylar som åskan tagit hos oss. Idag har vi kraftigt blåsväder, men sol.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Sussi

Sussi

25 augusti 2010 09:27

Igår fick vi både åska och regn. Jag passade på att shoppa lite då jag med. Jag kom inte hem tomhänt ;)
Det är svårare om man har ett specifikt plagg man letar efter än om man bara vill shoppa..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

25 augusti 2010 13:23

Ingen åska här igår men regn o blåst var det så man klarar sig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards