Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under september 2010

Av Lillis - 10 september 2010 11:51

 En  ny helg står vi innför med allt vad det innebär.

Mat inköpet för helgen är avklarad, städningen är oxå gjord. Så med andra ord så kan jag bara ta det lugnt och bara vara och njuta av helgen.

 Har varit ner på stan och tittat efter en ny kamera för min är inte så bra har haft den några år och även haft den utlånad några gånger. Hittade en som jag tyckte om  och var lätt att hantera, men just nu så känner jag mig lite velig hur jag ska göra får tänka till i morgon hur jag ska göra.

   Se sån stil fröken Magnusson har

   En bra och fin helg önskar jag er  

Av Lillis - 9 september 2010 08:47

 Efter en bra och trevlig resa med goda vänner och vackert väder.

 När vi kom till terminalen så får man ju vänta över en timme innan man får kliva på båten. Vi gick till Öl båten och satte oss ute i det vackra vädret och njöt och tog även ett glas vin.

 Kvällen började med god mat och till det ett glas vin. Sedan så var det dax att gå ner till danssalongen där Cavalkad och Jive spelade upp till dans, oj vad jag dansade och hade skoj mycket dansanta män var med på resan.

Handlade även lite, Cigg till min dotter Carina, choklad Anthon Berg till kattvakten, Eau de Parfum Hugo Boss Deep red till mig själv

Visar några bilder från resan, klicka på bilderna.

      En bra torsdag till er alla                   

Av Lillis - 7 september 2010 07:43

 Om några timmar så åker jag och mina vänner buss upp till Stockholm,

sedan så fortsätter vi ut på böljan den blå med Birka Paradise till Åland.

Äta gott och dricka gott och förhoppningsvis få svänga sina lurviga i en dans eller två. Kameran har jag lagt fram så den här gången blir den inte bortglömd.

 Nu får jag hoppas att det inte blåser så mycket utan att vädret är på min sida.

 Återkommer till bloggen på torsdag

 Ha det gott och var rädda om er

Av Lillis - 6 september 2010 11:07

 Måndag morgonen började med ett pass i tvättstugan så nu är det avklarat.

 Har varit ute så varmt och skönt, känns nästan som en sommar dag.

 Har oxå varit och lämnat min nyckel din en granne som ska gå in och titta till Snuttan när jag åker till Åland. En del tycker att jag är knäpp som har någon som tittar till henne, men det bjuder jag på, skulle aldrig kunna åka iväg och veta att hon är helt själv och ingen som pratar med henne.

I kväll så börjar Svenska Biggest loser och det måste jag bara titta på och försöka följa

 En bra dag till er alla

Av Lillis - 5 september 2010 10:26

En helt underbar söndag med strålande sol och varmt och skönt ute.

En skön helg har jag haft. I fredags kväll så var jag bortbjuden till goda vänner på god mat och även vin, och en trevlig kväll med mycket skratt och prat.

 I går på eftermiddagen så kom Carina hem och hjälpte mig att färga håret, hon tyckte att mamma skulle se lite skaplig ut nu när jag ska åka till Åland på tisdag.

 I går kväll så tittade jag på Här är ditt liv, tyckte att det var väldigt bra.

 En bra söndag till er alla

----När en människa har ljus inom sig lyser det om henne.

     Då lär vi känna varandra medan vi vandrar tillsammans i mörker,

    utan att behöva treva över varandras ansikten eller göra intrång i varandras hjärtan.

Av Lillis - 3 september 2010 11:53

 Nu står vi åter med en ny helg framför oss, få ta tillvara på allt som bjuds denna helg.

 Solen skiner denna fredag men det blåser och är så kallt, tycker jag.

Har varit ut på en promenad, passade på att handla hem mat till helgen så att jag klarar mig och uträttade lite andra saker oxå. På eftermiddagen ska jag bara ta det lugnt och vila lite för Snuttan kom tidigt i morse och hoppade rakt på magen sen kunde jag inta somna om

I kväll så är jag bjuden hem till goda vänner det ska bli roligt och mysigt.

 En bra helg till er alla

                                        Under ytan finns det alltid något

                                         mer och kanske bättre

Av Lillis - 2 september 2010 09:12

Burr sa Kasper när han såg en naken häst vad kallt det är. I morse när jag slog upp mina ljusblå och tittade på termometern så var det bara 7 plus grader.

I går så fick jag ett Sms från Cina jag skulle hälsa er alla som besöker hennes blogg att hon njuter och har det bra i Turkiet, 40 grader i solen och i havet 33 grader så då förstår ni att hon har det skönt.

Nu har solen kommit fram så det blir nog en vacker höstdag

Ska börja att gå igenom mina kläder och rensa ur det jag inte kan och skänka det bort det till dom som behöver det bättre i stället för att det bara hänger och tar upp massa plats

En bra dag till er alla

Av Lillis - 1 september 2010 11:48

 Ännu en vacker dag med strålande sol, vad kan man mer begära.

 Nu rullar månaderna på med vindens hastighet.

 I går efter lunch så åkte Mona och jag till Västerås och gick runt och tittade på allt vi hann även med ett besök på IKEA och där är ju mycket att titta på, men jag kom hem tomhänt, men en fika blev det i alla fall.

I dag så håller jag på att städa och pyssla i mitt krypin och det behövs

I kväll så är det final på Fångarna på fortet och det måste jag kolla på

En bra dag till er alla

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards