Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under november 2010

Av Lillis - 3 november 2010 13:18

 Regnar av och till hela tiden så trist väder.

 Hela förmiddagen har vi haft strömavbrott så det har varit så mörkt och kulet.

Trots regnet så var jag tvungen att gå ner på stan och ordna en del saker som bara är ett måste.

 Jag skulle även träffa mitt barnbarn Maria ,vi skulle gå och äta lunch tillsammans, vi åt dillstuvad potatis och gravad Lax med Salladsbuffe smakade så bra och så var det ju roligt att träffa henne. Eftersom min dotter Carina fyller jämt i December så ska Maria och jag försöka ordna något till Carina, så vi får spåna lite till

I kväll så får jag väl titta på våra bönder och se hur det går för dom

En fortsatt bra dag till er alla

Av Lillis - 2 november 2010 11:54

 Även i dag så har vi en skön och vacker dag.

 Rita och jag har varit till Turistbyrån och köpt biljetter till Nyårsrevyn, vi är ju några stycken som har som tradition att gå på teatern på Nyårsafton, så det får väl bli så i år oxå.

När Rita och jag skilts åt så tog jag en riktig långpromenad och på hemvägen så gick jag upp och kollade på Anitas blommor och post, tittade att allt var som det skulle i lägenheten

Slutar mitt inlägg för i dag har inget mer att skriva om

En bra dag till er alla

Av Lillis - 1 november 2010 11:18

 En solig och fin dag än så länge, varmt och skönt är det oxå det känns nästan som en vårdag.

 Min måndag började med ett tvättpass som var klart kl:10 så nu är det avklarat för denna gång. När jag kommer upp från tvättstugan  och ställer i från mig kassen med ren på diskbänken, vem hoppar ner bland rena kläderna om inte

fröken Magnusson och där låg hon i godan ro ett bra tag.

Lite senare så ska jag gå ut och få lite motion

 En bra dag till er alla  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards