Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 11 december 2010

Julpyntar!

Av Lillis - 11 december 2010 12:07

 Här hos mig så julpyntas det i dag, och så stickar jag några varv i mellanåt som avkoppling.

  I dag har vi inte så kallt bara -3,6 grader så det var skönt ute.

 Fick recept på Kall Räkpaj av Cina  och den ska jag göra senare i dag låter så himla god.

 I kväll så är det avslutning på Så mycket bättre där artisterna ska sjunga

duett med varandra, ska bli så kul och spännande att lyssna på.

 Nu mina vänner så önskar jag er en bra lördag

 
 
Cina

Cina

11 december 2010 12:20

Jaha då har du satt igång på stickorna oxå.
Fota o visa bild!!!!
Visst var det ett tråkigt mönster att sticka???

Ha en trevlig lördag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

11 december 2010 14:08

Låter så mysigt det med julpyntet:)
Ja du får visa din stickade sjal sen.Är det inte skönt att ha något att sätta händerna i.
Mys och ha det bra vännen.
Många kramar till dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

11 december 2010 16:32

Här har vi töväder idag, riktigt skönt tycker jag för då tar det lite på snön.
Jag ska också se avslutningen på så mycket bättre.
Önskar dej en mysig kväll:)

http://violett.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

11 december 2010 19:13

Min mamma kom inte utan jag åkte till henne. Imorgon får ja nog ta o börja pynta lite ja me. Kanske borde börja att handla lite inför jul så man inte behöver göra de dom sista dagarna också, hör du nu kommer alla måsten men men.
Ha en fortsatt bra helg/kramizar från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
Glimz

Glimz

11 december 2010 19:24

Vilken mysig dag du har haft :) En fortsatt goooo lördag!
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Gunilla

Gunilla

11 december 2010 19:25

USCH jag har inte pyntat så mycket än.
Gör det ofta dagen innan eller iaf två dagar innan på grund av att jag inte gillar julen ngt vidare längre,
så gör jag det så sent som möjligt istället.
Vill helst gömma mig ngn stans tills det hela är över.

Ha en trevlig 3:dje Advent i morgon söndag.
Vi ska hälsa på en släkting i Sthlm i morgon.'
så jag är nog inte hemma förrän till kvällen.

Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
irja

irja" title="http://bloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]irja[/url]

12 december 2010 01:19

Kära Lillis !!!
Önskar dig också en fin/fin tredje advent och skön weekend,,, vi har -18 grader,,, det nyper skönt om kinderna,,, Julklappshandel stot på schemat igår,,, nu är det klappat och klart.... KramiZ IA....

http://40-talisten, bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

12 december 2010 10:35

Jag väntar med julpyntet tills dagen innan julafton, då hinner inte hundarna och katterna riva ner så mkt för oss.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards